Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Veronpalautukset maksetaan yli kahdelle miljoonalle, ja S-Pankin verkkopankissa on häiriöitä. Yhdysvaltain presidentti Trump aloittaa neuvottelut Iranin kanssa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Teivon Kuninkuusravit houkutteli viikonlopun aikana yli 51 000 kävijää, mikä ylitti järjestäjien odotukset. Suosituin päivä oli lauantai, jolloin paikalla oli yli 20 600 ihmistä. Tapahtuma rikkoi myös perjantain kävijäennätyksen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Teivon Kuninkuusravit houkutteli viikonlopun aikana yli 51 000 kävijää, mikä ylitti järjestäjien odotukset. Suosituin päivä oli lauantai, jolloin paikalla oli yli 20 600 ihmistä. Tapahtuma rikkoi myös perjantain kävijäennätyksen.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.8.2026 klo 19:26, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Maaseudun Tulevaisuus, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Teivon Kuninkuusravit keräsi yli 51 000 kävijää • Vänrikki voitti Kuninkuusravit • Ravitulokset julkaistu Tampereella.
Teivon Kuninkuusravit keräsi yli 51 000 kävijää
Teivon Kuninkuusravit olivat suosittuja viikonloppuna. Yhteensä yli 51 000 kävijää tuli tapahtumaan. Lauantaina oli eniten väkeä, yli 20 600. Perjantaina rikottiin ennätys, kun kävijöitä oli yli 10 200. Järjestäjät olivat tyytyväisiä tulokseen.
Teivon Kuninkuusravit houkutteli viikonlopun aikana yli 51 000 kävijää, mikä ylitti järjestäjien odotukset. Suosituin päivä oli lauantai, jolloin paikalla oli yli 20 600 ihmistä. Tapahtuma rikkoi myös perjantain…
Kuninkuusraveissa Vänrikki oli vahvin kolmella tonnilla, mutta Pro nousi rinnalle ja vei lopulta kuninkuuden. Antti Ojanperän valmennettavat hallitsivat päätösmatkaa, ja Björn Goop teki historiaa voittamalla osalähdön. Tapahtuma oli…
Tampereella järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Kuningatarkilpailun voitti Akvarelli ja kuninkuuskilpailun ykkönen oli Vänrikki. Kilpailuissa oli mukana useita hevosia eri lähtöluokissa.
Teivon Kuninkuusraveissa Jockas Rita ja Pro voittivat ravikuninkaalliset. Pro, jota ohjasti Hannu Torvinen, kruunattiin ravikuninkaaksi, kun taas Santtu Raitalan Jockas Rita voitti ravikuningattaren tittelin toista kertaa peräkkäin. Kilpailut…
Teivon Kuninkuusraveissa Jockas Rita ja Pro voittivat ravikuninkaalliset. Pro, jota ohjasti Hannu Torvinen, kruunattiin ravikuninkaaksi. Jockas Rita, Santtu Raitalan ohjastama, puolestaan voitti toista kertaa peräkkäin ravikuningattaren tittelin.
Teivon Kuninkuusraveissa Jockas Rita ja Pro kruunattiin ravikuninkaiksi. Pro, jota ohjasti Hannu Torvinen, voitti kuninkuus tittelin, kun taas Santtu Raitalan ohjastama Jockas Rita sai kuningattaren arvon toista kertaa…
Kuninkuusraveissa Pro ja Jockas Rita kruunattiin ravikuninkaiksi. Pro voitti kilpailun kokonaisuudessaan, ja Jockas Rita puolusti kuningattaren titteliään. Antti Ojanperä valmensi Pron, joka teki historiaa kolmoisvoitollaan.
Tampereella järjestettiin ponilähtöjen ja hevosten kilpailuja, joissa voittajiksi nousivat Pikku Humanteri ja Armani. A-ponien Suomen Mestaruudessa Pikku Humanteri voitti ajalla 2,10,8. Hevosten kilpailuissa Hit or Miss ja Jockas…
Pro ja Jockas Rita lähtevät Tampereen kuninkuusraveihin vahvoista asemista. Pro on voittanut kilpailun ensimmäiset matkat ja on selvä suosikki. Kuningattaren titteli saattaa…
Ravit • jaetut avainsanat: #Pro, #JockasRita
Kuninkuusravien osallistujat on vahvistettu, ja suurin yllätys oli kolminkertaisen ravikuningattaren Suven Sametin jääminen kilpailun ulkopuolelle. Kuningatarkilpailuun valittiin 16 tammaa, vaikka lähtöpaikkoja on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kuninkuusravit, #JockasRita
Kuninkuusravit huipentuvat Teivon raviradalla, jossa kruunataan ravikuninkaalliset. Kuningatar- ja kuninkuuskilpailuissa juostaan 1 609 metrin ja 3 100 metrin lähdöt. Kuningatarkilpailussa Jockas Rita…
Ravit • jaetut avainsanat: #Teivo, #Kuninkuusravit
Kuninkuusravit käynnistyivät Teivossa, ja ennakkosuosikit hallitsivat avausmatkoja. Kuningatarkilpailussa Jockas Rita voitti tammojen 2 100 metrin avauslähdön. Ohjastaja Santtu Raitala valitsi rauhallisen taktiikan,…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kuninkuusravit, #Teivo
Tampereen ravikilpailuissa nähtiin tiukkoja kamppailuja, kun järjestettiin useita karsintalähtöjä. Kuningatarkilpailussa voiton vei Jockas Rita, ja kuninkuuskilpailussa Pro oli ykkönen. Lisäksi nähtiin useita…
Ravit • jaetut avainsanat: #Tampere, #Ravit
Kuninkuusravien kuningatar- ja kuninkuuskilpailujen osallistujat on julkaistu. Kilpailut järjestetään Teivossa 31.7.–2.8., ja Pro-hevonen lähtee kilpailuun rankingin kärjessä. Pron omistaa Ilmajoelle rekisteröity hevoskimppa…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kuninkuusravit, #Teivo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin ja ovat Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisia. Muualla maan etelä- ja keskiosissa heinän siitepölyä on ilmassa pääasiassa vähän, mutta siitepölymäärät voivat ajoittain nousta kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä, ja muualla kukinta-alueella vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat rannikkoalueilla nousta järviruo'on kukinnan myötä hetkittäin runsaiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.