Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Veronpalautukset maksetaan yli kahdelle miljoonalle, ja S-Pankin verkkopankissa on häiriöitä. Yhdysvaltain presidentti Trump aloittaa neuvottelut Iranin kanssa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Glen Kamara, Suomen miesten jalkapallomaajoukkueen luottopelaaja, siirtyy lainasopimuksella Queens Park Rangersiin. Siirto tapahtuu ranskalaisesta Rennesistä, ja sopimuksessa on osto-optio. Kamara on aiemmin pelannut myös skottiseura Rangersissa ja Leedsissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Glen Kamara, Suomen miesten jalkapallomaajoukkueen luottopelaaja, siirtyy lainasopimuksella Queens Park Rangersiin. Siirto tapahtuu ranskalaisesta Rennesistä, ja sopimuksessa on osto-optio. Kamara on aiemmin pelannut myös skottiseura Rangersissa ja Leedsissä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.8.2026 klo 18:22, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Glen Kamara palaa Englantiin QPR:ään • Glen Kamara palaa Englantiin QPR:ään • Glen Kamara palaa Englantiin QPR:ään.
Glen Kamara siirtyy QPR:ään
Glen Kamara on suomalainen jalkapalloilija. Hän siirtyy lainasopimuksella Queens Park Rangersiin. Kamara on pelannut aiemmin Rennesissä ja Rangersissa. Hän on ollut myös Huuhkajien luottopelaaja.
Glen Kamara, Suomen miesten jalkapallomaajoukkueen luottopelaaja, siirtyy lainasopimuksella Queens Park Rangersiin. Siirto tapahtuu ranskalaisesta Rennesistä, ja sopimuksessa on osto-optio. Kamara on aiemmin pelannut myös skottiseura Rangersissa ja Leedsissä.
Glen Kamara, Suomen miesten jalkapallomaajoukkueen pitkäaikainen pelaaja, siirtyy lainasopimuksella Queens Park Rangersiin. Siirto tapahtuu ranskalaisesta Rennesistä, ja sopimuksessa on osto-optio. Kamara on aiemmin pelannut myös Leedsissä ja Rangersissa,…
Glen Kamara siirtyy lainasopimuksella Queens Park Rangersiin Ranskasta. Siirto tapahtuu, kun Kamara on pelannut vain neljä ottelua Rennesissä. Hän on aiemmin ollut tärkeä pelaaja Huuhkajissa ja Rangersissa.
Glen Kamara siirtyy Ranskan Rennesistä Englannin QPR:ään lainasopimuksella. Siirrosta on sovittu seurojen välillä, ja Kamara on hyväksynyt ehdot. Sopimukseen kuuluu myös osto-optio, ja paperityöt ovat vielä kesken.
Puolustaja Diogo Tomas on siirtynyt ruotsalaiseen AIK-seuraan. Sopimus kattaa tämän kauden ja siihen sisältyy optio kahdesta seuraavasta kaudesta. Tomas on aikaisemmin pelannut…
Jalkapallo
Franco Baresi, 66, on kuollut, AC Milan ilmoitti. Hän pelasi koko uransa milanolaisseurassa ja oli tärkeä osa Italian maajoukkuetta. Baresi esiintyi viimeksi…
Jalkapallo
HJK voitti Colerainen 3–0 ja eteni Konferenssiliigan karsintojen välieriin. Helsinkiläiset olivat jo varmassa johdossa, sillä ensimmäinen osaottelu päättyi 5–0. HJK:n seuraava vastustaja…
Jalkapallo
Bayern München jatkoi harjoituskauttaan voittamalla FC Rottach-Egernin 15–0. Ottelu oli osa Bayernin harjoitusleiriä, ja joukkue teki maaleja erityisesti avausjaksolla. Rottach-Egern on ollut…
Jalkapallo
Eddie Howe on päättänyt erota Newcastlen päävalmentajan tehtävistä. Hänen aikanaan seura voitti Englannin liigacupin ja pääsi Mestarien liigaan, mutta viime kausi oli…
Jalkapallo
Oliver Antman, Suomen miesten jalkapallomaajoukkueen pelaaja, on siirtynyt belgialaiseen Anderlechtiin skotlantilaisesta Rangersista. Sopimus on nelivuotinen, ja siirtokorvaus on noin 5,3 miljoonaa euroa.…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin ja ovat Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisia. Muualla maan etelä- ja keskiosissa heinän siitepölyä on ilmassa pääasiassa vähän, mutta siitepölymäärät voivat ajoittain nousta kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä, ja muualla kukinta-alueella vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat rannikkoalueilla nousta järviruo'on kukinnan myötä hetkittäin runsaiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.