Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Veronpalautukset maksetaan yli kahdelle miljoonalle, ja S-Pankin verkkopankissa on häiriöitä. Yhdysvaltain presidentti Trump aloittaa neuvottelut Iranin kanssa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kotkassa tapahtui kilpaveneonnettomuus, jossa kuoli yksi mies. Poliisi on saanut videomateriaalia onnettomuudesta ja tutkii tapahtuman syitä. Onnettomuus tapahtui juuri ennen käännöstä, kun toinen vene törmäsi edellä kulkeneeseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kotkassa tapahtui kilpaveneonnettomuus, jossa kuoli yksi mies. Poliisi on saanut videomateriaalia onnettomuudesta ja tutkii tapahtuman syitä. Onnettomuus tapahtui juuri ennen käännöstä, kun toinen vene törmäsi edellä kulkeneeseen.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.8.2026 klo 15:14, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kilpaveneonnettomuudessa yksi kuoli Kotkassa • Poliisi tutkii rataveneilyonnettomuutta Kotkassa • Poliisi tutkii rataveneilyonnettomuutta Kotkassa.
Kilpaveneonnettomuudessa yksi kuoli Kotkassa
Kotkassa oli kilpaveneonnettomuus, jossa kuoli yksi mies. Kaksi kilpavenettä törmäsi toisiinsa. Onnettomuus tapahtui ennen käännöstä. Poliisi tutkii tapahtuman syitä ja on saanut videota onnettomuudesta.
Kotkassa tapahtui kilpaveneonnettomuus, jossa kuoli yksi mies. Poliisi on saanut videomateriaalia onnettomuudesta ja tutkii tapahtuman syitä. Onnettomuus tapahtui juuri ennen käännöstä, kun toinen vene törmäsi edellä kulkeneeseen.
Kotkassa tapahtuneessa rataveneilykilpailussa kuoli kuljettaja veneiden törmäyksessä. Poliisi on kuullut todistajia ja saanut videomateriaalia onnettomuudesta. Törmäys tapahtui käännöksen yhteydessä, ja tutkinta jatkuu kuolemansyyn selvittämiseksi.
Kotkassa tapahtui rataveneilykilpailussa onnettomuus, jossa kuljettaja kuoli. Poliisi on kuullut onnettomuuteen liittyviä henkilöitä ja saanut videomateriaalia. Onnettomuus tapahtui käännöksessä, ja tutkinta jatkuu kuolemansyyn selvittämiseksi.
Kotkassa tapahtuneessa rataveneilykilpailussa onnettomuus johti kuljettajan kuolemaan. Poliisi on kuullut todistajia ja saanut videomateriaalia tapahtumasta. Onnettomuus tapahtui juuri ennen merkittyä käännöstä, ja tutkinta jatkuu kuolemansyyn selvittämiseksi.
Sastamalassa tapahtui epäilty henkirikos, jota tutkitaan tappona. Poliisi on ottanut kiinni kaksi henkilöä, joiden osuutta selvitetään. Esitutkinta on alkuvaiheessa, eikä lisätietoja voida toistaiseksi antaa.
Sastamalassa tapahtui lauantaina epäilty henkirikos, jota tutkitaan tappona. Poliisi on pidättänyt kaksi henkilöä, joiden osuutta tapahtumiin selvitetään. Esitutkinta on vielä alkuvaiheessa, eikä lisätietoja ole saatavilla.
Sastamalassa on tapahtunut lauantaina epäilty henkirikos, jota tutkitaan tappona. Poliisi on pidättänyt kaksi henkilöä, joiden osuutta tapahtumiin selvitetään. Esitutkinta on vielä alkuvaiheessa, eikä lisätietoja ole saatavilla.
Sastamalassa tapahtui lauantaina epäilty henkirikos, jota poliisi tutkii. Kaksi henkilöä on otettu kiinni tapaukseen liittyen, ja heidän osuuttaan selvitetään. Esitutkinta on vielä alkuvaiheessa.
Sastamalassa on tapahtunut epäilty henkirikos, jota tutkitaan tappona. Sisä-Suomen poliisi on ottanut kiinni kaksi henkilöä, joiden osuutta tapahtumiin selvitetään. Poliisi jatkaa tutkintaa asian tiimoilta.
Kilpaveneiden törmäys Kotkassa johti yhden miehen kuolemaan. Onnettomuus tapahtui lauantaina, kun toinen vene ajoi toisen yli rataveneilykilpailussa. Poliisi tutkii tapahtuman syitä, mutta…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Kotka, #Onnettomuus
Kotkassa tapahtui vakava veneonnettomuus, jossa kilpavene ajoi toisen veneen yli. Onnettomuudessa sai surmansa veneen kuljettaja, joka oli täysi-ikäinen mies. Poliisi tutkii onnettomuuden…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Kotka, #Rataveneily
Seinäjoella tapahtui onnettomuus, jossa auto törmäsi alaikäiseen pyöräilijään. Tyttö ylitti risteystä liikennevalojen näyttäessä vihreää valoa, kun valkoinen Volvo-merkkinen katumaasturi osui häneen. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Poliisi
Oulussa tapahtui perjantaina raideliikenneonnettomuus, jossa yksi henkilö kuoli junan alle. Onnettomuus vaikutti Intercity 28 -junaan, joka myöhästyi noin tunnin. Poliisi tutkii onnettomuuden…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Lauantai-iltana Sipoon Keskustatiellä tapahtui onnettomuus, jossa henkilöauto törmäsi puuhun ja syttyi palamaan. Autoa kuljettanut henkilö pelastettiin ulos sivullisen toimesta, ja molemmat osapuolet…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Sipoossa sivullinen pelasti autonkuljettajan hengen onnettomuuden jälkeen. Auto törmäsi puuhun ja syttyi tuleen, mutta pelastaja sai kuljettajan ulos ennen kuin tuli levisi.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin ja ovat Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisia. Muualla maan etelä- ja keskiosissa heinän siitepölyä on ilmassa pääasiassa vähän, mutta siitepölymäärät voivat ajoittain nousta kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä, ja muualla kukinta-alueella vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat rannikkoalueilla nousta järviruo'on kukinnan myötä hetkittäin runsaiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.