Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Veronpalautukset maksetaan yli kahdelle miljoonalle, ja S-Pankin verkkopankissa on häiriöitä. Yhdysvaltain presidentti Trump aloittaa neuvottelut Iranin kanssa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Padasjoella löytyi hukkunut henkilö lauantaina puolenyön aikaan. Hänet oli nähty viimeksi kello 18, ja ystävät alkoivat etsiä häntä, kun hänestä ei ollut kuulunut. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Padasjoella löytyi hukkunut henkilö lauantaina puolenyön aikaan. Hänet oli nähty viimeksi kello 18, ja ystävät alkoivat etsiä häntä, kun hänestä ei ollut kuulunut. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.8.2026 klo 12:08, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Yle Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ystävät löysivät hukkuneen Padasjoelta • Vainaja löytyi Padasjoelta vedestä • Eloton ihminen löytyi Padasjoelta.
Ystävät löysivät hukkuneen
Padasjoella tapahtui onnettomuus, kun ystävät löysivät hukkuneen ihmisen. Hänet oli nähty viimeksi kello 18. Kun hänestä ei kuulunut, ystävät alkoivat etsiä häntä. Löydettyään hänet, he soittivat hätänumeroon. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Padasjoella löytyi hukkunut henkilö lauantaina puolenyön aikaan. Hänet oli nähty viimeksi kello 18, ja ystävät alkoivat etsiä häntä, kun hänestä ei ollut kuulunut. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Padasjoelta on löytynyt kuollut henkilö vedestä. Pelastuslaitos sai hälytyksen eilen puolenyön jälkeen. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Padasjoelta löytyi eloton ihminen varhain sunnuntaina. Pelastuslaitos sai hälytyksen vedestä pelastamisesta puolenyön jälkeen. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Padasjoelta on löydetty eloton ihminen rantavedestä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Hämeen poliisi on vahvistanut löydön tiedotteessaan. Tapauksen yksityiskohtia tutkitaan parhaillaan.
Padasjoelta on löytynyt eloton henkilö rantavedestä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Hämeen poliisi on vahvistanut tiedon ja tutkii tapausta edelleen.
Padasjoelta on löytynyt eloton ihminen rantavedestä. Hämeen poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana, mutta ei ole antanut tarkempia tietoja löydön ajankohdasta. Poliisi ei…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Padasjoki, #HämeenPoliisi
Kouvolassa pelastuslaitos sai hälytyksen lukittuun autoon, jossa oli vauva ja koira. Auto kuumeni nopeasti auringossa, ja pelastajat onnistuivat avaamaan oven rikkomalla ikkunan.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Lauantai-iltana Pälkäneellä Mallasvedellä tapahtui hukkumistapaus, kun pelastuslaitos sai hälytyksen vedessä olleesta henkilöstä. Pelastajat löysivät miehen, mutta hänet todettiin kuolleeksi. Poliisi tutkii tapausta…
Kotimaa
Kaksi poikaa löysi Puolustusvoimien ammuksen Joensuussa torstaina. Poliisi on tiedottanut löydöstä ja tutkii asiaa edelleen.
Kotimaa
Hirvensalmella Etelä-Savossa löytyi hukkuneena vanhempi mies. Poliisi ja pelastuslaitos saivat hälytyksen torstaina iltapäivällä, kun tyhjää moottoriveneestä löytyi kuollut henkilö. Miehellä ei ollut…
Kotimaa
66-vuotias mies on kadonnut Nokialla ja hänet on nähty viimeksi torstaiaamuna. Poliisi ja Vapaaehtoinen pelastuspalvelu etsivät miestä, joka liikkuu vaivalloisesti. Havainnot kadonneesta…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin ja ovat Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisia. Muualla maan etelä- ja keskiosissa heinän siitepölyä on ilmassa pääasiassa vähän, mutta siitepölymäärät voivat ajoittain nousta kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä, ja muualla kukinta-alueella vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat rannikkoalueilla nousta järviruo'on kukinnan myötä hetkittäin runsaiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.