Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Veronpalautukset maksetaan yli kahdelle miljoonalle, ja S-Pankin verkkopankissa on häiriöitä. Yhdysvaltain presidentti Trump aloittaa neuvottelut Iranin kanssa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Teivon Ravikeskuksessa käynnistyvät Kuninkuusravit lauantaina. Kilpailuissa juostaan kuninkuus- ja kuningatarkilpailujen avauslähdöt, joiden pituus on 2 100 metriä. Sunnuntaina tapahtuma huipentuu ravikuninkaallisten kruunaukseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Teivon Ravikeskuksessa käynnistyvät Kuninkuusravit lauantaina. Kilpailuissa juostaan kuninkuus- ja kuningatarkilpailujen avauslähdöt, joiden pituus on 2 100 metriä. Sunnuntaina tapahtuma huipentuu ravikuninkaallisten kruunaukseen.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.8.2026 klo 04:33, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kuninkuusravit alkavat Teivossa lauantaina • Teivon Kuninkuusravit alkavat lauantaina • Kuninkuusravit alkavat Teivossa lauantaina.
Kuninkuusravit alkavat lauantaina
Kuninkuusravit alkavat Teivon Ravikeskuksessa lauantaina. Kilpailussa on kuninkuus- ja kuningatarkilpailut. Ensimmäiset lähdöt ovat 2 100 metriä pitkiä. Sunnuntaina kruunataan ravikuninkaalliset.
Teivon Ravikeskuksessa käynnistyvät Kuninkuusravit lauantaina. Kilpailuissa juostaan kuninkuus- ja kuningatarkilpailujen avauslähdöt, joiden pituus on 2 100 metriä. Sunnuntaina tapahtuma huipentuu ravikuninkaallisten kruunaukseen.
Teivon Ravikeskuksessa käynnistyvät Kuninkuusravit lauantaina. Kilpailuissa juostaan kuninkuus- ja kuningatarkilpailujen avauslähdöt, joiden pituus on 2 100 metriä. Sunnuntaina ravikuninkaalliset kruunataan.
Teivon Ravikeskuksessa käynnistyvät Kuninkuusravit lauantaina. Kilpailuissa juostaan kuninkuus- ja kuningatarkilpailujen avauslähdöt, joiden pituus on 2 100 metriä. Sunnuntaina tapahtuma huipentuu ravikuninkaallisten kruunaukseen.
Heikki Torvinen voitti Legendojen lähdön Teivossa, vaikka lähtöpaikka oli vaikea. Renginruusu kiri voittoon Heikki Mikkosen valmennuksessa. Hannu Torvinen oli päivän aikana myös…
Ravit • jaetut avainsanat: #HeikkiTorvinen, #Teivo
Kuninkuusravien kuningatar- ja kuninkuuskilpailujen osallistujat on julkaistu. Kilpailut järjestetään Teivossa 31.7.–2.8., ja Pro-hevonen lähtee kilpailuun rankingin kärjessä. Pron omistaa Ilmajoelle rekisteröity hevoskimppa…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kuninkuusravit, #Teivo
Kuninkuusravien osallistujalistat on julkaistu, ja kilpailut pidetään heinä-elokuun vaihteessa Teivossa. Molempiin pääkilpailuihin valittiin 12 hevosta, ja kuningatarkilpailuun on lisäksi kaksi varahevosta. Oriiden…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kuninkuusravit, #Teivo
Ylöjärven Kuninkuusraveihin odotetaan yli 50 000 kävijää, mikä on johtanut parkkipaikkapulaan. Paikalliset asukkaat ja yritykset vuokraavat omia parkkipaikkojaan tapahtuman ajaksi. Tämä on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kuninkuusravit, #Teivo
Viikonloppuna Teivossa järjestetään Kuninkuusravit, yksi maailman suurimmista ravitapahtumista. Tapahtumaan odotetaan runsasta yleisöä, ja perjantaina nähdään muun muassa kolmivuotiaiden suomenhevosten kilpailuja. Finaalissa kilpailevat…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kuninkuusravit, #Teivo
Petäjävedellä sijaitseva Tupamäen talli valmistautuu Kuninkuusraveihin, jossa Antti Tupamäen tamma Landen Iita kilpailee kuningatarkilpailussa. Antti, joka on kasvanut hevosympäristössä, on seurannut isänsä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kuninkuusravit, #Teivo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin ja ovat Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisia. Muualla maan etelä- ja keskiosissa heinän siitepölyä on ilmassa pääasiassa vähän, mutta siitepölymäärät voivat ajoittain nousta kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä, ja muualla kukinta-alueella vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat rannikkoalueilla nousta järviruo'on kukinnan myötä hetkittäin runsaiksi. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.