Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Uefa on päättänyt, että kaikki sen 55 jäsenliittoa vetäytyvät Fifan järjestämistä kilpailuista. Puolan pääministeri ilmoitti, että maahan on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vantaalla on kadonnut 10-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi kauppakeskus Jumbossa. Poliisi on julkaissut kuvan pojasta ja pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112. Poika kommunikoi vain viittomalla ja on nopea liikkeissään.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vantaalla on kadonnut 10-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi kauppakeskus Jumbossa. Poliisi on julkaissut kuvan pojasta ja pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112. Poika kommunikoi vain viittomalla ja on nopea liikkeissään.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.7.2026 klo 19:47, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, Poliisi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa 10-vuotias poika kadoksissa Vantaalla • Kadonnut poika löytyi Jumbosta • Kadonnut poika löydettiin Vantaalta.
10-vuotias poika kadoksissa Vantaalla
Vantaalla on kateissa 10-vuotias poika. Hänet nähtiin viimeksi Jumbon Prismalla torstai-iltana. Poika on pukeutunut tummansiniseen paitaan ja mustiin housuihin. Hän kommunikoi vain viittomalla. Poliisi pyytää apua havainnoista hätänumeroon 112.
Vantaalla on kadonnut 10-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi kauppakeskus Jumbossa. Poliisi on julkaissut kuvan pojasta ja pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112. Poika kommunikoi vain viittomalla ja on…
Vantaan Jumbossa torstai-iltana kadonnut 10-vuotias poika on löytynyt. Poliisi tiedottaa, että lapsi on kunnossa.
Vantaalla kadonnut poika on löytynyt turvallisesti. Poliisi sai vihjeitä, jotka johtivat pojan löytymiseen. Hänen tilansa on hyvä, ja hänet on palautettu perheensä luokse.
Kuopion keskustasta on kadonnut 7-vuotias tyttö. Hänellä on vaalea polkkatukka ja hän on noin 120 senttimetriä pitkä. Poliisi pyytää kaikkia havaintoja ilmoittamaan…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Turun Aurajoesta on löydetty kuollut ihminen, vahvistaa Lounais-Suomen poliisi. Poliisi sai ilmoituksen mahdollisesta vainajasta keskiviikkoiltapäivänä ja paikalla käynyt partio vahvisti kuoleman. Tapausta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Porin Noormarkussa havaittiin heinäkuussa epäilyttävää toimintaa TNT-räjähdetehtaan työmaan läheisyydessä. Kolme henkilöä kiinnitettiin epäiltynä ympäristön turmelemisesta, mutta laboratoriotutkimuksissa ei löytynyt haitallisia aineita. Poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Itä-Suomen poliisi etsii kahta kadonnutta poikaa Pieksämäeltä. Kadonneet ovat 12- ja 16-vuotiaita, ja poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112. Nuoremmalla pojalla on mustavalkoinen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Loviisan ydinvoimalaitoksen vuosihuolto käynnistyy sunnuntaina ja kestää 18. lokakuuta asti. Huollon aikana tehdään laaja tarkastus ja polttoaineenvaihto kakkosyksikölle, jonka jälkeen vuorossa on…
Kotimaa
Kiteellä tapahtui tiistai-iltana traktorionnettomuus, jossa mies kuoli. Hän jäi kaatuneen traktorin etukuormaajan varren alle. Onnettomuus tapahtui yksityisellä piha-alueella, ja poliisi tutkii tapausta…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat maan pohjoisosissa vähäisiä. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homesienien itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan pohjoisosissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.