Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Uefa on päättänyt, että kaikki sen 55 jäsenliittoa vetäytyvät Fifan järjestämistä kilpailuista. Puolan pääministeri ilmoitti, että maahan on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
66-vuotias mies on kadonnut Nokialla ja hänet on nähty viimeksi torstaiaamuna. Poliisi ja Vapaaehtoinen pelastuspalvelu etsivät miestä, joka liikkuu vaivalloisesti. Havainnot kadonneesta voi ilmoittaa hätänumeroon 112.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
66-vuotias mies on kadonnut Nokialla ja hänet on nähty viimeksi torstaiaamuna. Poliisi ja Vapaaehtoinen pelastuspalvelu etsivät miestä, joka liikkuu vaivalloisesti. Havainnot kadonneesta voi ilmoittaa hätänumeroon 112.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.7.2026 klo 19:01, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta miestä Nokialla • 66-vuotias mies kadonnut Nokialla • Poliisi etsii kadonnutta miestä Nokialla.
Poliisi etsii miestä Nokialla
Nokialla on kadonnut 66-vuotias mies. Hänet nähtiin viimeksi torstaiaamuna. Mies on pienikokoinen ja hänellä on mustat housut ja musta t-paita. Hän liikkuu ontuen. Havainnoista voi ilmoittaa numeroon 112.
66-vuotias mies on kadonnut Nokialla ja hänet on nähty viimeksi torstaiaamuna. Poliisi ja Vapaaehtoinen pelastuspalvelu etsivät miestä, joka liikkuu vaivalloisesti. Havainnot kadonneesta voi ilmoittaa hätänumeroon 112.
Nokialla on kadonnut 66-vuotias mies, joka liikkuu ontuen. Poliisi ja Vapaaehtoinen pelastuspalvelu etsivät häntä ja pyytävät havaintoja hätänumeroon 112. Kadonnut mies on pienikokoinen ja pukeutunut mustiin housuihin ja…
Nokialla etsitään kadonnutta 66-vuotiasta miestä, joka on nähty viimeksi torstaiaamuna. Mies on pienikokoinen, pukeutunut mustiin housuihin ja mustaan t-paitaan, ja hän liikkuu vaivalloisesti. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112.
Kuopion keskustasta on kadonnut 7-vuotias tyttö. Hänellä on vaalea polkkatukka ja hän on noin 120 senttimetriä pitkä. Poliisi pyytää kaikkia havaintoja ilmoittamaan…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Turun Aurajoesta on löydetty kuollut ihminen, vahvistaa Lounais-Suomen poliisi. Poliisi sai ilmoituksen mahdollisesta vainajasta keskiviikkoiltapäivänä ja paikalla käynyt partio vahvisti kuoleman. Tapausta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Porin Noormarkussa havaittiin heinäkuussa epäilyttävää toimintaa TNT-räjähdetehtaan työmaan läheisyydessä. Kolme henkilöä kiinnitettiin epäiltynä ympäristön turmelemisesta, mutta laboratoriotutkimuksissa ei löytynyt haitallisia aineita. Poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Itä-Suomen poliisi etsii kahta kadonnutta poikaa Pieksämäeltä. Kadonneet ovat 12- ja 16-vuotiaita, ja poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112. Nuoremmalla pojalla on mustavalkoinen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Loviisan ydinvoimalaitoksen vuosihuolto käynnistyy sunnuntaina ja kestää 18. lokakuuta asti. Huollon aikana tehdään laaja tarkastus ja polttoaineenvaihto kakkosyksikölle, jonka jälkeen vuorossa on…
Kotimaa
Kiteellä tapahtui tiistai-iltana traktorionnettomuus, jossa mies kuoli. Hän jäi kaatuneen traktorin etukuormaajan varren alle. Onnettomuus tapahtui yksityisellä piha-alueella, ja poliisi tutkii tapausta…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat maan pohjoisosissa vähäisiä. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homesienien itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan pohjoisosissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.