Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
SK Hynixin tulosluvut jäivät odotuksista, mikä johti osakkeen voimakkaaseen laskuun. Jos olisi sijoittanut Appleen 1000 dollaria vuonna 2001,…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen MM-ralli starttaa torstaina Jyväskylässä, ja kilpailu on järjestyksessään 75. Toyotan kuljettajat hallitsevat sarjaa, ja Elfyn Evans johtaa pisteitä. Sami Pajari on noussut kolmanneksi Viron rallin voiton myötä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen MM-ralli starttaa torstaina Jyväskylässä, ja kilpailu on järjestyksessään 75. Toyotan kuljettajat hallitsevat sarjaa, ja Elfyn Evans johtaa pisteitä. Sami Pajari on noussut kolmanneksi Viron rallin voiton myötä.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.7.2026 klo 09:20, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomen MM-ralli alkaa Jyväskylässä • Suomen MM-ralli alkaa Jyväskylässä • Jyväskylän MM-ralli alkaa pian.
Suomen MM-ralli alkaa torstaina
Suomen MM-ralli alkaa torstaina Jyväskylässä. Tämä on jo 75. Kerta, kun kilpailu järjestetään. Toyotan kuljettajat ovat sarjan kärjessä. Sami Pajari voitti Viron rallin ja on nyt kolmantena.
Suomen MM-ralli starttaa torstaina Jyväskylässä, ja kilpailu on järjestyksessään 75. Toyotan kuljettajat hallitsevat sarjaa, ja Elfyn Evans johtaa pisteitä. Sami Pajari on noussut kolmanneksi Viron rallin voiton myötä.
Suomen MM-ralli starttaa torstaina Jyväskylässä, ja kilpailussa Toyota hallitsee kuljettajien MM-pisteitä. Elfyn Evans johtaa sarjaa, mutta Sami Pajari on noussut kolmanneksi Viron rallin voiton myötä. Pajari iloitsee ensimmäisestä…
Jyväskylän MM-rallissa ajetaan tänä vuonna kaksikymmentä erikoiskoetta, jotka sisältävät kymmenen eri reittiä. Ralliviikonlopun aikana reitit ajetaan kahteen kertaan, ja erikoiskokeiden yhteispituus on 316,04 kilometriä. Juhlavuoden tapahtuma käynnistyy keskiviikkona…
Jyväskylän MM-rallissa ajetaan tänä vuonna kaksikymmentä erikoiskoetta, jotka koostuvat kymmenestä eri reitistä. Ralliviikonlopun aikana reitit ajetaan kahteen kertaan, ja erikoiskokeiden yhteispituus on 316,04 kilometriä. Juhlavuoden tapahtuma alkaa keskiviikkona…
Jyväskylän MM-rallissa ajetaan tänä vuonna kaksikymmentä erikoiskoetta, jotka kaikki reitit ajetaan kahteen kertaan. Ralliviikonlopun aikana erikoiskokeiden yhteispituus on 316,04 kilometriä. Juhlavuoden kulkue ja lähtöseremonia pidetään keskiviikkona 29. heinäkuuta.
Jyväskylän ralli aiheuttaa poikkeuksia liikennejärjestelyihin loppuviikon ajan. Tapahtuma näkyy ajoittaisena jonoutumisena Keski-Suomen maanteillä, erityisesti Jyväskylän alueella. Erikoiskokeita ajetaan torstaista sunnuntaihin, mikä lisää liikennettä keskustassa ja sen ympäristössä.
Jyväskylän ralli tuo poikkeuksia liikennejärjestelyihin loppuviikon ajaksi. Tapahtuma näkyy jonoutumisena Keski-Suomen maanteillä, erityisesti Jyväskylän ympäristössä. Erikoiskokeet aiheuttavat vilkasta liikennettä keskustassa torstaista sunnuntaihin.
Sami Pajari saavutti uransa ensimmäisen voiton MM-rallissa Viron kilpailussa. Hän oli aiemmin ollut lähellä voittoa, mutta rengasrikot estivät sen. Pajari ajoi kilpailussa…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #SamiPajari, #MMralli
Sami Pajari saavutti uransa ensimmäisen pääluokan MM-rallivoiton voittamalla Viron MM-rallin. Pajari on nyt kaikkien aikojen 17. Suomalainen, joka on voittanut WRC-rallin. Suomalaisvoitto…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #SamiPajari, #Ralli
Kalle Rovanperä ja Jonne Halttunen palaavat yhdessä ralliautoon Suomen MM-rallissa. Kaksikko ajaa näytösajon Harjun erikoiskokeella torstaina. Rovanperä on aiemmin voittanut Jyväskylän MM-rallin…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #MMralli
Sami Pajari on ollut ylivoimainen Viron MM-rallissa, voittaen kaikki kahdeksan erikoiskoetta. Pajarin etumatka toisena olevaan Oliver Solbergiin on 16,3 sekuntia. Lauantaina ajetaan…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #SamiPajari, #Toyota
Esapekka Lappi on saanut hyvän lähtöpaikan Jyväskylän MM-rallissa, mikä voi tuoda etua kilpailussa. Hän on ajanut suomalaisilla sorateillä enemmän kuin muut tehdaskuljettajat…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #MMralli, #Jyväskylä
Toyota Gazoo Racing on voittanut lähes kaikki MM-rallit tänä vuonna, ja kuljettajat ovat olleet palkintopallilla. Viime kaudella talli voitti 12 kilpailua 14:stä,…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Toyota, #Ralli
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisia määriä, ja maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäisiksi, mutta voivat olla paikoin kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pääasiassa kohtalaisia, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella määrät ovat vähäisiä. Sateet ja viileä sää laskevat ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienien itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan eteläosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän pääasiassa vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.