Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Voimakas maanjäristys iski Lounais-Japaniin, ja asuntojen hinnat laskevat Suomessa. Puolustusvoimat rajoittaa ilmailua ja meriliikennettä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Zinedine Zidane on valittu Ranskan miesten jalkapallomaajoukkueen uudeksi päävalmentajaksi. Maajoukkue ilmoitti asiasta tiistaina sosiaalisessa mediassa. Zidane korvasi tehtävässä Didier Deschampsin, joka johti Ranskaa maailmanmestaruuteen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Zinedine Zidane on valittu Ranskan miesten jalkapallomaajoukkueen uudeksi päävalmentajaksi. Maajoukkue ilmoitti asiasta tiistaina sosiaalisessa mediassa. Zidane korvasi tehtävässä Didier Deschampsin, joka johti Ranskaa maailmanmestaruuteen.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.7.2026 klo 13:47, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Zinedine Zidane on Ranskan uusi valmentaja • Zinedine Zidane nimitettiin Ranskan päävalmentajaksi • Zidane on Ranskan uusi valmentaja.
Zinedine Zidane on Ranskan uusi valmentaja
Zinedine Zidane on nyt Ranskan miesten jalkapallomaajoukkueen valmentaja. Hän on saanut tehtävän tiistaina. Zidane korvasi Didier Deschampsin, joka oli valmentajana aiemmin. Zidane on voittanut paljon palkintoja valmentajana ja pelaajana.
Zinedine Zidane on valittu Ranskan miesten jalkapallomaajoukkueen uudeksi päävalmentajaksi. Maajoukkue ilmoitti asiasta tiistaina sosiaalisessa mediassa. Zidane korvasi tehtävässä Didier Deschampsin, joka johti Ranskaa maailmanmestaruuteen.
Zinedine Zidane on valittu Ranskan miesten jalkapallomaajoukkueen uudeksi päävalmentajaksi. Hän korvasi tehtävässä Didier Deschampsin, joka johti maajoukkuetta maailmanmestaruuteen. Zidane on aiemmin valmentanut Real Madridia ja voittanut useita mestaruuksia.
Zinedine Zidane on valittu Ranskan miesten jalkapallomaajoukkueen uudeksi päävalmentajaksi. Ranskan jalkapalloliitto ilmoitti asiasta tiistaina sosiaalisessa mediassa. Zidane korvasi tehtävässä Didier Deschampsin, joka oli aiemmin maailmanmestaruuden voittanut valmentaja.
Zinedine Zidane on valittu Ranskan miesten jalkapallomaajoukkueen päävalmentajaksi. Ranskan jalkapalloliitto ilmoitti nimityksestä tiistaina. Zidane on aiemmin valmentanut Real Madridia ja saavuttanut merkittäviä voittoja.
Pep Guardiola ei ota vastaan Italian jalkapallomaajoukkueen päävalmentajan tehtävää. Hän haluaa pitää tauon ja viettää aikaa perheensä kanssa. Guardiola vaati tehtävästä noin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #Valmentaja
Real Madrid ja Leipzig ovat pääsemässä sopimukseen 19-vuotiaan Yan Diomanden siirrosta. Diomanden siirtosummaksi arvioidaan yli 100 miljoonaa euroa, mikä tekee hänestä yhden…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Jürgen Klopp on nimitetty Saksan jalkapallomaajoukkueen päävalmentajaksi. Sopimus kattaa vuoden 2030 MM-kisat, ja Klopp on innoissaan uudesta roolistaan. Saksan jalkapalloliitto ilmoitti myös…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Kazuyoshi Miura, tunnettu nimellä Kuningas Kazu, teki ensimmäisen maalinsa kilpailullisessa ottelussa lähes neljään vuoteen. Hän viimeisteli 5–0-johtolukemat Fukushima Unitedin voitossa Iwaki Fukukawa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Jalkapallon miesten Ykkösen ottelussa KuPS Akatemia–VJS tapahtui vakava tilanne, kun VJS:n pelaaja menetti tajuntansa kentällä. Ambulanssi saapui paikalle nopeasti, ja pelaaja vietiin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
HJS voitti EBK:n jännittävässä ottelussa lukemin 5-3. Vaikka kotijoukkueen puolustus teki virheitä, hyökkäyspään tehot riittivät voittoon. Eero Kauppinen oli ottelun avainpelaajia.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisia määriä, ja maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäisiksi, mutta voivat olla paikoin kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pääasiassa kohtalaisia, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella määrät ovat vähäisiä. Sateet ja viileä sää laskevat ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienien itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan eteläosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän pääasiassa vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.