Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lapland Hotels aloittaa muutosneuvottelut Kuopiossa, ja Ranskassa yli 300 000 ihmistä on evakuoitu maastopalojen vuoksi. Lapland Hotelsin Kuopion…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Patrik Laine osallistuu SoFlo Hockey -kesäliigan otteluun Floridassa. Hän edustaa Team Moxiesia, joka kohtaa Bema Groupin. Tapahtuma yhdistää NHL-pelaajia ja nuoria kykyjä kilpailullisessa ympäristössä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Patrik Laine osallistuu SoFlo Hockey -kesäliigan otteluun Floridassa. Hän edustaa Team Moxiesia, joka kohtaa Bema Groupin. Tapahtuma yhdistää NHL-pelaajia ja nuoria kykyjä kilpailullisessa ympäristössä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.7.2026 klo 19:59, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Patrik Laine pelaa kesäliigassa Floridassa • Patrik Laine voi palata Tapparaan.
Patrik Laine pelaa Floridassa
Patrik Laine pelaa kesäliigassa Floridassa. Hän on Team Moxiesin jäsen ja kohtaa Bema Groupin. Tapahtuma on kilpailullinen, ei vain näytösottelu. Ottelut pelataan Florida Panthersin harjoitushallissa.
Patrik Laine osallistuu SoFlo Hockey -kesäliigan otteluun Floridassa. Hän edustaa Team Moxiesia, joka kohtaa Bema Groupin. Tapahtuma yhdistää NHL-pelaajia ja nuoria kykyjä kilpailullisessa ympäristössä.
Patrik Laineen tulevaisuus herättää keskustelua, kun hänen sopimuksensa Montreal Canadiensin kanssa päättyy. Tapparan kirvespomo Janne Vuorinen uskoo, että Laine voi vielä saada NHL-sopimuksen. Laine on tällä hetkellä rajoittamaton…
NHL on julkaissut tulevan kauden runkosarjan otteluohjelman, joka alkaa 29. syyskuuta. Kausi sisältää ennätysmäärän pelejä, sillä jokainen joukkue pelaa 84 ottelua. Runkosarja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #FloridaPanthers
NHL on päättänyt kasvattaa runkosarjan ottelumäärää kaudelle 2026–27. Jatkossa jokainen joukkue pelaa 84 ottelua aiemman 82:n sijaan, ja kausi alkaa 29. syyskuuta.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #FloridaPanthers
Patrick Kane on solminut kaksivuotisen sopimuksen Chicago Blackhawksin kanssa. Sopimuksen arvo on 16 miljoonaa dollaria. Kane on aiemmin voittanut kolme Stanley Cupia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Dallas Stars on tehnyt Jason Robertsonin kanssa vuoden mittaisen sopimuksen, jonka arvo on 12 miljoonaa dollaria. Robertson oli aiemmin rajoitettu vapaa agentti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Connor Bedard on solminut viisivuotisen jatkosopimuksen Chicago Blackhawksin kanssa. Sopimuksen arvo on 75 miljoonaa dollaria, mikä tekee siitä NHL:n kolmanneksi suurimman vuosipalkan.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Washington Capitals on vahvistanut, että Oliver Suvanto pelaa ensi kauden lainasopimuksella Tapparassa. Suvanto, joka varattiin NHL:ään ensimmäisellä kierroksella, teki viime kaudella Tapparassa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisia määriä, ja maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäisiksi, mutta voivat olla paikoin kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pääasiassa kohtalaisia, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella määrät ovat vähäisiä. Sateet ja viileä sää laskevat ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienien itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan eteläosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän pääasiassa vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.