Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Näyttelijät Elsa Saisio ja Timo Välisaari ovat solmineet avioliiton. Häät pidettiin Suistamon Sähkön esiintyessä, ja Saisio juhli kahdessa eri mekossa. Hän jakoi myös tunteitaan hääjärjestelyistä Instagramissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Näyttelijät Elsa Saisio ja Timo Välisaari ovat solmineet avioliiton. Häät pidettiin Suistamon Sähkön esiintyessä, ja Saisio juhli kahdessa eri mekossa. Hän jakoi myös tunteitaan hääjärjestelyistä Instagramissa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.7.2026 klo 12:17, pääluokka Jutut ja juorut.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Elsa Saisio ja Timo Välisaari menivät naimisiin • Elsa Saisio ja Timo Välisaari menivät naimisiin • Elsa Saisio ja Timo Välisaari menivät naimisiin.
Elsa Saisio ja Timo Välisaari naimisiin
Elsa Saisio ja Timo Välisaari ovat nyt aviopari. Heidän häissään soitti Suistamon Sähkö -yhtye. Elsa pukeutui kahteen eri mekkoon. Hän kertoi Instagramissa, kuinka onnellinen hän on hääjärjestelyistä ja ystävistään.
Näyttelijät Elsa Saisio ja Timo Välisaari ovat solmineet avioliiton. Häät pidettiin Suistamon Sähkön esiintyessä, ja Saisio juhli kahdessa eri mekossa. Hän jakoi myös tunteitaan hääjärjestelyistä Instagramissa.
Näyttelijät Elsa Saisio ja Timo Välisaari ovat solmineet avioliiton. Häät pidettiin Suistamon Sähkön säestyksellä, ja Saisio juhli kahdessa eri mekossa. Parilla on kaksi lasta, syntyneet vuosina 2010 ja…
Näyttelijät Elsa Saisio ja Timo Välisaari ovat solmineet avioliiton. Hääjuhlaa vietettiin Hietalahden paviljongissa, jossa oli ohjelmaa, esityksiä ja tanssia. Saisio esitteli häissä kaksi erilaista mekkoa.
Jalkapallotähti Travis Kelce ja poptähti Taylor Swift viettävät häitään New Yorkissa. Juhlat pidetään Madison Square Gardenissa, ja huhujen mukaan vihkiminen on jo…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Häät
Siivousvaikuttaja Auri Kananen, nykyisin Auri Salminen, meni naimisiin puolisonsa Sami Salmisen kanssa. Häitä vietettiin viikonloppuna, ja Auri julkaisi kuvia juhlista sosiaalisessa mediassa.…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Häät
Roope Salminen ja Vivian Nick ovat solmineet avioliiton. Vivian Nick kertoi ilouutisesta Instagram-tilillään, ja hänen sukunimensä on nyt Nick-Salminen. Pariskunta jakoi kuvia…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Häät
Mel C, tunnettu Spice Girls -yhtyeen jäsen, on menossa naimisiin tänä viikonloppuna. Hääseremonia on huippusalainen, ja Mel C:n kumppani on australialainen käsikirjoittaja…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Häät
Auri Kananen, nykyisin Auri Salminen, avioitui viikonloppuna puolisonsa Sami Salmisen kanssa. Hän julkaisi Instagramissa kuvia häistään, joissa näkyy muun muassa kaunis hääpuku…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Häät
Rosa Meriläinen ja Tuomas Muraja muuttavat Mänttään 62 neliön kerrostalokolmioon, jonka hinta on vain 19 000 euroa. Muutto seuraa Meriläisen pojan Frans…
Jutut ja juorut
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.