Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ranskassa ja Espanjassa on määrätty evakuointeja maastopalojen vuoksi, ja Lahdessa poliisi nouti paenneen miehen järvestä. Yrittäjien eläkeuudistus on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
F1-sarjan kilpailuohjelmaa on muutettu, ja Bahrainissa peruttu kilpailu ajetaan Malesiassa Sepangin radalla. Kilpailu, joka tunnetaan nimellä Formula 1 Bahrain Grand Prix Malaysia, järjestetään 2.–4. lokakuuta. Muutos johtuu Lähi-idän huonosta turvallisuustilanteesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
F1-sarjan kilpailuohjelmaa on muutettu, ja Bahrainissa peruttu kilpailu ajetaan Malesiassa Sepangin radalla. Kilpailu, joka tunnetaan nimellä Formula 1 Bahrain Grand Prix Malaysia, järjestetään 2.–4. lokakuuta. Muutos johtuu Lähi-idän huonosta turvallisuustilanteesta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.7.2026 klo 14:15, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa F1-kilpailu siirtyy Bahrainista Malesiaan • Malesiassa ajetaan peruttu F1-kilpailu.
F1-kilpailu siirtyy Malesiaan
F1-sarjan kilpailuohjelma muuttuu. Bahrainissa peruttu kilpailu ajetaan nyt Malesiassa. Kilpailu on nimeltään Formula 1 Bahrain Grand Prix Malaysia. Se ajetaan Sepangin radalla 2.–4. lokakuuta. Muutos johtuu turvallisuussyistä.
F1-sarjan kilpailuohjelmaa on muutettu, ja Bahrainissa peruttu kilpailu ajetaan Malesiassa Sepangin radalla. Kilpailu, joka tunnetaan nimellä Formula 1 Bahrain Grand Prix Malaysia, järjestetään 2.–4. lokakuuta. Muutos johtuu Lähi-idän…
Bahrainissa peruttu Formula 1 -kilpailu siirretään Malesiaan, jossa kilpailu ajetaan 4. lokakuuta. Malesian Sepangin rata on ollut osa MM-sarjaa vuodesta 1999 vuoteen 2017. Kimi Räikkönen on voittanut Malesian…
Formula 1 harkitsee Malesian GP:n palauttamista kilpailukalenteriin. Neuvottelut Sepangin radan järjestäjien kanssa ovat käynnissä, ja kilpailu voisi järjestyä 4. lokakuuta. Tämä vaihtoehto…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #Malesia
Malesian hallitus tutkii mahdollisuuksia järjestää F1-osakilpailu Sepangin radalla kuluvan kauden lopulla. Rata oli osa F1-kalenteria vuosina 1999–2017, ja Kimi Räikkönen on yksi…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #KimiRäikkönen
Formula ykkösten Belgian Grand Prix:ssä Kimi Antonelli ajoi voittoon ajalla 1.24.42,479. Charles Leclerc ja Max Verstappen sijoittuivat toiseksi ja kolmanneksi. MM-sarjan kärjessä…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1
Lewis Hamilton ajoi seinään Belgian Spa-Francorchampsin radalla harjoituksissa. Onnettomuudessa hänen autonsa kärsi vakavia vaurioita, ja Ferrari kiirehtii korjaamaan sen ennen aika-ajoja. Muut…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1
Lando Norris saavutti kauden ensimmäisen paalupaikan Unkarin F1-aika-ajoissa. Hän voitti tiukan kilpailun Ferrarin Lewis Hamiltonista vain 0,012 sekunnin erolla. Valtteri Bottas jäi…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1
Cadillac ei ole vielä saanut pisteitä Formula 1:n debyyttikaudellaan. Valtteri Bottas kertoo, että tallin ensimmäisten pisteiden saavuttaminen vaatii joko suurta kehitystä tai…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.