Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kalevan kisat päättyvät sunnuntaina Jyväskylässä, jossa kilpaillaan SM-mitaleista 11 loppukilpailussa. Tapahtuma alkaa kello 11.00 ja jatkuu iltaan asti. Veli-Matti "Aku" Partanen ei osallistu kilpailuihin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kalevan kisat päättyvät sunnuntaina Jyväskylässä, jossa kilpaillaan SM-mitaleista 11 loppukilpailussa. Tapahtuma alkaa kello 11.00 ja jatkuu iltaan asti. Veli-Matti "Aku" Partanen ei osallistu kilpailuihin.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.7.2026 klo 11:03, pääluokka Yleisurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kalevan kisat huipentuvat Jyväskylässä • Veli-Matti Partanen jää pois Kalevan kisoista • Kalevan kisat päättyvät Jyväskylässä.
Kalevan kisat päättyvät tänään
Kalevan kisat ovat tänään Jyväskylässä. Kisassa kilpaillaan SM-mitaleista 11 eri kilpailussa. Tapahtuma alkaa kello 11.00 ja päättyy noin kello 18.00. Aku Partanen ei kilpaile tänään.
Kalevan kisat päättyvät sunnuntaina Jyväskylässä, jossa kilpaillaan SM-mitaleista 11 loppukilpailussa. Tapahtuma alkaa kello 11.00 ja jatkuu iltaan asti. Veli-Matti "Aku" Partanen ei osallistu kilpailuihin.
Veli-Matti "Aku" Partanen ei osallistu Kalevan kisoihin Jyväskylässä. Kisat huipentuvat sunnuntaina, ja kilpailussa jaetaan SM-mitaleita yhteensä 11 loppukilpailussa. Seuranta alkaa kello 11.00 ja jatkuu iltaan saakka.
Yleisurheilun Kalevan kisat huipentuvat tänään Jyväskylässä useisiin finaalilajeihin. Kenttälajeissa kilpaillaan muun muassa miesten keihäänheitossa ja naisten korkeushypyssä. Juoksuradalla nähdään loppukilpailut 400 metrin aidoissa ja 5 000 metrillä.
Yleisurheilun Kalevan kisat päättyvät tänään Jyväskylässä. Kilpailut huipentuvat useisiin finaalilajeihin, kuten keihäänheittoon ja juoksulajeihin. Finaaliosio alkaa kello 14.55.
Nathalie Blomqvist, vuoden 2024 EM-kisasäväyttäjä, jäi ilman mahdollisuutta juosta 1 500 metrin kilpailua Kalevan kisoissa, koska hänen osallistumistaan ei vahvistettu määräaikaan mennessä.…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #KalevanKisat, #Yleisurheilu
Jyväskylässä Kalevan kisojen sääennuste näyttää huolestuttavalta. Tuuli on navakka ja pilvet tummat, mikä viittaa sateeseen iltapäivällä. Kisat ovat tärkeitä urheilijoille, jotka tavoittelevat…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #KalevanKisat, #Jyväskylä
Pikajuoksija Nooralotta Neziri hylättiin naisten sadan metrin loppukilpailussa Kalevan kisoissa. Hän luuli saavuttaneensa unelmalähdön, mutta tuomari ilmoitti hylkäyksestä. Neziri toivoi mahdollisuutta nähdä…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #KalevanKisat, #Yleisurheilu
Nooralotta Neziri kilpailee Kalevan kisoissa Jyväskylässä lauantaina. Hän on kärsinyt flunssasta, mutta vahvistaa osallistuvansa kilpailuun. Neziri juoksee sadan metrin sileää, joka on…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #KalevanKisat, #Jyväskylä
Mikko Kauppinen sijoittui neljänneksi Kalevan kisojen 1 500 metrillä Jyväskylässä. Hän oli vielä 150 metriä ennen maalia pronssimitalissa kiinni, mutta Joonas Kumpulainen…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #KalevanKisat, #Jyväskylä
Antti Sainio, 400 metrin aitojen Suomen ennätysmies, hylättiin Kalevan kisojen karsintaosiossa. Sainio kaatoi viimeisessä aitaylityksessä viereisen radan aidan, mikä johti hylkäykseen. Hän…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #KalevanKisat, #Yleisurheilu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.