Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Suomen bruttokansantuote kasvoi 0,9 prosenttia, kun taas Japanissa maanjäristys on vaatinut useita uhreja. Venäjän iskut ovat aiheuttaneet kuoleman…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Curtis Thompson voitti keihäänheiton Yhdysvaltojen mestaruuden tuloksella 87,59 metriä. Tämä tulos nosti hänet kausitilaston kakkoseksi. Hopeaa sai Jordan Davis ja pronssia Marc Anthony Minichello.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Curtis Thompson voitti keihäänheiton Yhdysvaltojen mestaruuden tuloksella 87,59 metriä. Tämä tulos nosti hänet kausitilaston kakkoseksi. Hopeaa sai Jordan Davis ja pronssia Marc Anthony Minichello.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.7.2026 klo 10:46, pääluokka Yleisurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Curtis Thompson voitti Yhdysvaltojen mestaruuden • Curtis Thompson voitti Yhdysvaltojen mestaruuden • Curtis Thompson voitti Yhdysvaltojen mestaruuden.
Curtis Thompson voitti mestaruuden
Curtis Thompson voitti keihäänheiton mestaruuden Yhdysvalloissa. Hänen heittonsa oli 87,59 metriä. Tämä on kauden toinen paras tulos. Hopeaa sai Jordan Davis ja pronssia Marc Anthony Minichello.
Curtis Thompson voitti keihäänheiton Yhdysvaltojen mestaruuden tuloksella 87,59 metriä. Tämä tulos nosti hänet kausitilaston kakkoseksi. Hopeaa sai Jordan Davis ja pronssia Marc Anthony Minichello.
Curtis Thompson voitti keihäänheiton Yhdysvaltojen mestaruuden tuloksella 87,59 metriä. Tämä tulos nosti hänet kausitilaston kakkoseksi. Hopeaa sai Jordan Davis ja pronssia Marc Anthony Minichello.
Curtis Thompson voitti keihäänheiton Yhdysvaltojen mestaruuden tuloksella 87,59 metriä. Tämä tulos nosti hänet kausitilaston kakkoseksi. Hopeaa sai Jordan Davis ja pronssia Marc Anthony Minichello.
Kalevan kisat alkavat tänään Jyväskylässä, ja kilpailut tarjoavat monipuolista urheilua eri lajeissa. Tapahtuma houkuttelee urheilijoita ja katsojia eri puolilta Suomea. Kisat kestävät…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Urheilu
Kalevan kisojen toisena kilpailupäivänä seiväshyppääjä Wilma Heltelä oli päivän tähti. Kilpailu päättyi keskisuomalaisittain juhlatunnelmiin, vaikka yksi urheilija kohtasi suuria haasteita suorituksessaan. Katso…
Yleisurheilu
Pikajuoksija Nooralotta Neziri hylättiin naisten sadan metrin loppukilpailussa Kalevan kisoissa. Hän luuli saavuttaneensa unelmalähdön, mutta tuomari ilmoitti hylkäyksestä. Neziri toivoi mahdollisuutta nähdä…
Yleisurheilu
Tarmo Savola voitti neljännen peräkkäisen Suomen mestaruutensa kymmenottelussa Jyväskylän Kalevan kisoissa. Hän saavutti kilpailussa 7655 pistettä, jääden 152 pistettä viime vuoden ennätyksestään.…
Yleisurheilu
Nooralotta Neziri kilpailee Kalevan kisoissa Jyväskylässä lauantaina. Hän on kärsinyt flunssasta, mutta vahvistaa osallistuvansa kilpailuun. Neziri juoksee sadan metrin sileää, joka on…
Yleisurheilu
Nathalie Blomqvist, vuoden 2024 EM-kisasäväyttäjä, jäi ilman mahdollisuutta juosta 1 500 metrin kilpailua Kalevan kisoissa, koska hänen osallistumistaan ei vahvistettu määräaikaan mennessä.…
Yleisurheilu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat maan pohjoisosissa vähäisiä. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homesienien itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan pohjoisosissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.