Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lapland Hotels käynnistää muutosneuvottelut, kun taas yritysten talousluottamus paranee heinäkuussa. Ranskassa ja Espanjassa yli 325 000 ihmistä on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Miesten Ykkösliigassa pelattiin useita otteluita, joissa FC Haka voitti KäPan 3–1. JäPS kukisti HJK Klubi 04:n 2–0 ja MP sekä KTP pelasivat 3–3 tasapelin. Muissa otteluissa PK-35 ja Jippo sekä SJK Akatemia ja EIF päätyivät 0–0 tasapeliin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Miesten Ykkösliigassa pelattiin useita otteluita, joissa FC Haka voitti KäPan 3–1. JäPS kukisti HJK Klubi 04:n 2–0 ja MP sekä KTP pelasivat 3–3 tasapelin. Muissa otteluissa PK-35 ja Jippo sekä SJK Akatemia ja EIF päätyivät 0–0 tasapeliin.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.7.2026 klo 21:16, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Miesten Ykkösliigan jalkapallotuloksia • Miesten jalkapalloliigan tulokset julki • Naisten Ykköspesiksen tulokset julkaistu.
Ykkösliigassa pelattiin otteluita
Miesten Ykkösliigassa pelattiin useita otteluita. FC Haka voitti KäPan 3–1. JäPS voitti HJK Klubi 04:n 2–0. MP ja KTP pelasivat 3–3 tasapelin. PK-35 ja Jippo sekä SJK Akatemia ja EIF pelasivat 0–0 tasapelin.
Miesten Ykkösliigassa pelattiin useita otteluita, joissa FC Haka voitti KäPan 3–1. JäPS kukisti HJK Klubi 04:n 2–0 ja MP sekä KTP pelasivat 3–3 tasapelin. Muissa otteluissa PK-35 ja…
Miesten jalkapalloliigassa pelattiin useita otteluita, joissa IFK Mariehamn ja AC Oulu päätyivät tasapeliin 1–1. KuPS voitti VPS:n 3–1. Liigassa KuPS johtaa sarjaa, kun taas IFK Mariehamn on edelleen…
Naisten Ykköspesiksessä on pelattu useita otteluita, ja tulokset ovat nyt saatavilla. Kuusankosken Puhti johtaa sarjaa, kun taas Haapajärven Pesä-Kiilat on edelleen ilman voittoja. Joukkueet ovat kilpailleet tiukasti sarjapisteistä.
Miesten jalkapalloliigassa pelattiin kaksi ottelua, joissa IFK Mariehamn ja AC Oulu päätyivät 1–1-tasapeliin. KuPS voitti VPS:n 3–1. Yleisöä otteluissa oli yhteensä yli 4 000 katsojaa.
Miesten jalkapalloliigassa pelattiin useita otteluita, joissa IFK Mariehamn ja AC Oulu päätyivät tasapeliin 1–1. KuPS voitti VPS:n 3–1. Seuraavat ottelut pelataan 26. Ja 1. elokuuta.
AC Oulu pelasi 1–1-tasapelin IFK Mariehamnin kanssa miesten liigassa. Joukkue ei onnistunut katkaisemaan voitotonta putkeaan, vaikka ottelu tarjosi hyvän mahdollisuuden voittoon. Oululaisilla…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #ACOulu, #IFKMariehamn
HJK on menettänyt paikkansa suomalaisen jalkapallon huipulla KuPS:lle, joka johtaa liigaa. HJK on tällä hetkellä viidentenä, mikä on pettymys seuralle. Urheilujohtaja Petri…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KuPS
Jürgen Klopp on nimitetty Saksan jalkapallomaajoukkueen päävalmentajaksi. Sopimus kattaa vuoden 2030 MM-kisat, ja Klopp on innoissaan uudesta roolistaan. Saksan jalkapalloliitto ilmoitti myös…
Jalkapallo
HJS voitti EBK:n jännittävässä ottelussa lukemin 5-3. Vaikka kotijoukkueen puolustus teki virheitä, hyökkäyspään tehot riittivät voittoon. Eero Kauppinen oli ottelun avainpelaajia.
Jalkapallo
Pep Guardiola ei ota vastaan Italian jalkapallomaajoukkueen päävalmentajan tehtävää. Hän haluaa pitää tauon ja viettää aikaa perheensä kanssa. Guardiola vaati tehtävästä noin…
Jalkapallo
HJK kohtasi Colerainen Konferenssiliigan karsintojen ensimmäisessä ottelussa ja voitti selvästi 5-0. Ottelussa maalinteossa onnistuivat Liam Möller, Pyry Mentu ja Teemu Pukki, joka…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisia määriä, ja maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäisiksi, mutta voivat olla paikoin kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pääasiassa kohtalaisia, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella määrät ovat vähäisiä. Sateet ja viileä sää laskevat ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienien itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan eteläosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän pääasiassa vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.