Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii kahta tapausta, joissa epäillään Valko-Venäjän järjestämää ihmisten salakuljetusta Eurooppaan. SpaceX on onnistuneesti laukaisemassa Starship-avaruusaluksensa 13.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Chicago Blackhawks saattaa tehdä Jonathan Toewsin kanssa yhden ottelun sopimuksen. Sopimus mahdollistaisi Toewsin uran päättämisen pitkäaikaisessa seurassaan. GM Kyle Davidson kertoi, että ajatus on hieno ja muistutti Lasse Kukkosen vastaavasta sopimuksesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Chicago Blackhawks saattaa tehdä Jonathan Toewsin kanssa yhden ottelun sopimuksen. Sopimus mahdollistaisi Toewsin uran päättämisen pitkäaikaisessa seurassaan. GM Kyle Davidson kertoi, että ajatus on hieno ja muistutti Lasse Kukkosen vastaavasta sopimuksesta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.7.2026 klo 09:04, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Chicago harkitsee Toewsin pätkäsopimusta • Chicago harkitsee Toewsin pätkäsopimusta.
Chicago miettii Toewsin sopimusta
Chicago Blackhawks voi tehdä Jonathan Toewsin kanssa yhden ottelun sopimuksen. Tämä sopimus auttaisi Toewsia päättämään uransa seurassa. GM Kyle Davidson sanoi, että ajatus on hieno. Hän vertasi tilannetta Lasse Kukkosen sopimukseen, joka tehtiin aiemmin.
Chicago Blackhawks saattaa tehdä Jonathan Toewsin kanssa yhden ottelun sopimuksen. Sopimus mahdollistaisi Toewsin uran päättämisen pitkäaikaisessa seurassaan. GM Kyle Davidson kertoi, että ajatus on hieno ja muistutti Lasse…
Chicago Blackhawksin GM Kyle Davidson kertoi, että seura saattaa tehdä yhden ottelun sopimuksen Jonathan Toewsin kanssa. Sopimus mahdollistaisi Toewsin uran päättämisen pitkäaikaisessa seurassaan. Ajatus sai inspiraationsa Lasse Kukkosen…
Connor Bedard on solminut viisivuotisen jatkosopimuksen Chicago Blackhawksin kanssa. Sopimuksen arvo on 75 miljoonaa dollaria, mikä tekee siitä NHL:n kolmanneksi suurimman vuosipalkan.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #ChicagoBlackhawks, #NHL
Patrick Kane on solminut kaksivuotisen sopimuksen Chicago Blackhawksin kanssa. Sopimuksen arvo on 16 miljoonaa dollaria. Kane on aiemmin voittanut kolme Stanley Cupia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Dallas Stars on tehnyt Jason Robertsonin kanssa vuoden mittaisen sopimuksen, jonka arvo on 12 miljoonaa dollaria. Robertson oli aiemmin rajoitettu vapaa agentti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
17-vuotias hyökkääjä Oliver Suvanto on allekirjoittanut kolmivuotisen NHL-sopimuksen Washington Capitalsin kanssa. Suvanto varattiin kesäkuun NHL Draftissa ensimmäisellä kierroksella ja hän pelasi viime…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Jussi Ahokas on valinnut Colorado Avalanchen AHL-joukkueen Colorado Eaglesin päävalmentajaksi. Hän uskoo, että Colorado tarjoaa erinomaisen ympäristön kehittää uraansa NHL:ssä. Ahokas kiistää…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomalainen jääkiekkovalmentaja Jussi Ahokas on kieltäytynyt Abbotsford Canucksin päävalmentajan tehtävästä. Ahokas on herättänyt kiinnostusta Pohjois-Amerikan kiekkosarjoissa, erityisesti voitettuaan Kitchener Rangersin kanssa OHL:n…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.