Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin kerrostalossa syttyi perjantai-iltana huoneistopalo, jossa yksi aikuinen loukkaantui vakavasti. Pelastuslaitos murtautui asuntoon ja pelasti loukkaantuneen, mutta palo ei levinnyt muihin huoneistoihin. Palo on nyt sammutettu, ja poliisi tutkii syttymissyytä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin kerrostalossa syttyi perjantai-iltana huoneistopalo, jossa yksi aikuinen loukkaantui vakavasti. Pelastuslaitos murtautui asuntoon ja pelasti loukkaantuneen, mutta palo ei levinnyt muihin huoneistoihin. Palo on nyt sammutettu, ja poliisi tutkii syttymissyytä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.7.2026 klo 22:18, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Helsingissä kerrostalopalo, yksi loukkaantui • Huoneistopalo Helsingissä aiheutti vakavan loukkaantumisen.
Kerrostalossa syttyi palo Helsingissä
Helsingin kerrostalossa syttyi palo perjantai-iltana. Yksi aikuinen loukkaantui vakavasti ja hänet vietiin hoitoon. Pelastuslaitos murtautui palavaan asuntoon ja pelasti loukkaantuneen. Palo ei levinnyt muihin asuntoihin. Poliisi tutkii, miksi palo syttyi.
Helsingin kerrostalossa syttyi perjantai-iltana huoneistopalo, jossa yksi aikuinen loukkaantui vakavasti. Pelastuslaitos murtautui asuntoon ja pelasti loukkaantuneen, mutta palo ei levinnyt muihin huoneistoihin. Palo on nyt sammutettu, ja poliisi…
Helsingin Porvoonkadulla syttyi perjantai-iltana huoneistopalo, jossa yksi henkilö loukkaantui vakavasti. Pelastuslaitos sai palon sammutettua ja ensihoito oli paikalla. Loukkaantuneen vammojen vakavuudesta ei ole vielä tietoa.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 16-vuotiaan pojan löytämiseksi. Poika on nähty viimeksi viime sunnuntaina, ja hänellä on mahdollisesti yllään siniset housut…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Vantaalla sijaitsevassa paritalossa on syttynyt tulipalo, joka on levinnyt kattorakenteisiin. Pelastuslaitos sai hälytyksen aamulla kello 6.39 ja paikalle on lähetetty yli 15…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Helsingin Pasilassa on meneillään poliisioperaatio, johon osallistuu useita partioita. Tehtävä alkoi kymmeneltä aamulla, mutta sen luonteesta ei ole vielä tietoa. Tilanne on…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Suomen väkiluku kasvoi tammi-kesäkuussa 16 hengellä, ollen kesäkuun lopussa noin 5,65 miljoonaa. Muuttovoitto ulkomailta oli kasvun taustalla, sillä maahanmuuttoja oli yli 5…
Kotimaa
Helsingin kaupungin isännöitsijöitä epäillään törkeästä petoksesta, jossa he ovat ylilaskuttaneet remontteja. Epäillyt ovat saaneet ainakin 600 000 euroa itselleen remonttilaskuista, joita ei…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Rovaniemen Viirinkankaalla syttyi tulipalo, joka tuhosi vanhan omakotitalon täysin. Pelastuslaitos on purkanut rakennusta ja jälkisammutustyöt jatkuvat yöhön asti. Ilmassa on edelleen vaarallista…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.