Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii salakuljetusta Valko-Venäjältä Suomeen. Helsingissä etsitään kadonnutta miestä, ja Trump vitsaili toimittajaillallisella.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Entinen UFC-mestari Jessica Andrade on aloittanut työn ruokalähettinä toipuessaan loukkaantumisestaan. Andrade ei ole otellut elokuun 2024 jälkeen ja tarvitsee lisätuloja toipumisjakson aikana. Hän on myös ryhtynyt maisemointitöihin ystävänsä kiinteistöllä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Entinen UFC-mestari Jessica Andrade on aloittanut työn ruokalähettinä toipuessaan loukkaantumisestaan. Andrade ei ole otellut elokuun 2024 jälkeen ja tarvitsee lisätuloja toipumisjakson aikana. Hän on myös ryhtynyt maisemointitöihin ystävänsä kiinteistöllä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.7.2026 klo 17:11, pääluokka Kamppailulajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa UFC-tähti kuljettaa ruokaa • Jessica Andrade kuljettaa ruokaa.
UFC-tähti kuljettaa ruokaa
Jessica Andrade on entinen UFC-mestari. Hän työskentelee ruokalähettinä, koska tarvitsee rahaa. Andrade ei ole voinut otella loukkaantumisen takia. Hän tekee myös maisemointitöitä ystävänsä kanssa.
Entinen UFC-mestari Jessica Andrade on aloittanut työn ruokalähettinä toipuessaan loukkaantumisestaan. Andrade ei ole otellut elokuun 2024 jälkeen ja tarvitsee lisätuloja toipumisjakson aikana. Hän on myös ryhtynyt maisemointitöihin ystävänsä…
Entinen UFC-mestari Jessica Andrade on aloittanut työn ruokalähettinä toipuessaan loukkaantumisestaan. Andrade ei ole ottanut osaa otteluihin elokuun 2024 jälkeen ja tarvitsee lisätuloja. Hän on myös ryhtynyt maisemointitöihin ystävänsä…
Conor McGregorin paluuottelu päättyi nopeasti Max Hollowaylle, joka voitti ottelun vain 69 sekunnissa teknisellä tyrmäyksellä. McGregor loukkasi jalkansa heti alussa ja ei…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #Vapaaottelu
Abdul ”Abba” Hussein, suomalainen vapaaottelulupaus, tekee UFC-debyyttinsä Abu Dhabissa lauantai-iltana. Hussein on voittanut aikaisemmin kaikki viisi otteluaan UAE Warriors -promootiossa, eikä yksikään…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #UFC, #Vapaaottelu
Abdul Hussein on nyt historian seitsemäs suomalainen UFC-ottelija. Hänellä on neljän ottelun sopimus, jonka palkkiot nousevat voittojen myötä. Voittobonukset ja näyttävistä suorituksista…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #UFC, #Vapaaottelu
Suomalaisen vapaaottelijan Abdul Husseinin UFC-debyytti on varmistunut, vaikka hänen alkuperäinen vastustajansa loukkaantui. Hussein ilmoitti sosiaalisessa mediassa, että Gafuroville on löytynyt uusi paikkaaja.…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #UFC, #Vapaaottelu
Theo Kolehmainen ottelee syyskuussa ruotsalaista Bajad Damarkania vastaan ammattilaisvapaaottelussa. Ottelu järjestetään Ice Cage 8 -tapahtumassa Turussa. Alun perin Kolehmainen oli määrä kohdata…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #Vapaaottelu
UFC-tähti Ilia Topurian toipuminen on edennyt nopeasti hänen tappionsa jälkeen. Valmentaja Jesus Gallo kertoo, että Topuria saattaa palata kehään jo loppuvuodesta. Hän…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #UFC
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.