Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Nokia raportoi voimakasta kasvua tekoälyssä. Joutsenon hautausmaalla on tapahtunut ilkivaltaa, jossa tuhottiin muistoesineitä ja kaadettiin 108 hautakiveä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vesa Keskinen on saanut 30 päiväsakkoa törkeästä rattijuopumuksesta, jonka seurauksena hänen on maksettava 13 280 euroa. Keskinen ajoi 1,23 promillen humalassa Alavudella marraskuussa 2025. Hän myönsi teon esitutkinnassa, mutta tuomio ei ole vielä lainvoimainen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vesa Keskinen on saanut 30 päiväsakkoa törkeästä rattijuopumuksesta, jonka seurauksena hänen on maksettava 13 280 euroa. Keskinen ajoi 1,23 promillen humalassa Alavudella marraskuussa 2025. Hän myönsi teon esitutkinnassa, mutta tuomio ei ole vielä lainvoimainen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.7.2026 klo 15:35, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vesa Keskinen tuomittiin rattijuopumuksesta • Vesa Keskinen tuomittiin rattijuopumuksesta.
Vesa Keskinen tuomittiin rattijuopumuksesta
Vesa Keskinen on saanut sakot rattijuopumuksesta. Hän ajoi 1,23 promillen humalassa Alavudella. Sakkojen määrä on 13 280 euroa. Keskinen myönsi teon esitutkinnassa. Tuomio ei ole vielä lainvoimainen.
Vesa Keskinen on saanut 30 päiväsakkoa törkeästä rattijuopumuksesta, jonka seurauksena hänen on maksettava 13 280 euroa. Keskinen ajoi 1,23 promillen humalassa Alavudella marraskuussa 2025. Hän myönsi teon esitutkinnassa,…
Vesa Keskinen on saanut 30 päiväsakkoa törkeästä rattijuopumuksesta, mikä tarkoittaa 13 280 euron maksua. Hän ajoi 1,23 promillen humalassa Alavuksella marraskuussa 2025. Keskinen tunnusti teon esitutkinnassa, ja asia…
Liikemies Vesa Keskinen on saanut törkeästä rattijuopumuksesta tuomion Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeudessa. Hänelle langetettiin 30 päivän ehdollinen vankeusrangaistus ja 20 päiväsakkoa, jotka yhteensä ovat…
Rikos • jaetut avainsanat: #VesaKeskinen, #Rattijuopumus
Joutsenon hautausmaalla on tapahtunut ilkivaltaa, jossa tuhottiin muistoesineitä ja kaadettiin 108 hautakiveä. Poliisi on aloittanut tutkinnan ja tehnyt teknistä tutkimusta rikospaikalla. Seurakunta…
Rikos
Oulun Kaukovainiolla on tapahtunut henkirikos, ja poliisi on ottanut kiinni yhden epäillyn. Paikalta löytyi täysi-ikäisen miehen ruumis, ja poliisi jatkaa tutkintaa. Tilanne…
Rikos
Helsingin käräjäoikeus on vanginnut 66-vuotiaan miehen, jota epäillään noin 80-vuotiaan naisen taposta Kontulassa. Nainen kuoli puukotuksessa metroaseman edustalla, ja epäilty poistui paikalta…
Rikos
Kauhajoella tapahtui kultasepänliikkeen murto, josta poliisi pyytää havaintoja. Murtautujat saivat saaliikseen huomattavan määrän omaisuutta ja pakenivat ennen vartijoiden saapumista. Tapausta tutkitaan törkeänä…
Rikos
Suomen olympiapainija Arvi Savolaista syytetään useista pahoinpitelyistä Helsingin käräjäoikeudessa. Syyttäjä nosti syytteet kesäkuussa, ja rikokset ovat tapahtuneet Helsingissä. Painiliiton toiminnanjohtaja kommentoi, ettei…
Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.