Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Nokia raportoi voimakasta kasvua tekoälyssä. Joutsenon hautausmaalla on tapahtunut ilkivaltaa, jossa tuhottiin muistoesineitä ja kaadettiin 108 hautakiveä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Valtatie 5 on suljettu liikenteeltä Mikkelin suuntaan Tikkalan ja Pitkäjärven liittymien välillä onnettomuuden vuoksi. Paikalla on käytössä kiertotie. Onnettomuus tapahtui torstaina 23. heinäkuuta noin puoli kolmelta iltapäivällä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Valtatie 5 on suljettu liikenteeltä Mikkelin suuntaan Tikkalan ja Pitkäjärven liittymien välillä onnettomuuden vuoksi. Paikalla on käytössä kiertotie. Onnettomuus tapahtui torstaina 23. heinäkuuta noin puoli kolmelta iltapäivällä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.7.2026 klo 15:24, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Liikenne suljettu Viitostiellä onnettomuuden vuoksi • Viitostie suljettu onnettomuuden vuoksi.
Liikenne on poikki Viitostiellä
Valtatie 5 on poikki Mikkelin suuntaan. Tie on suljettu Tikkalan ja Pitkäjärven liittymien välillä. Paikalla on kiertotie. Onnettomuus tapahtui torstaina 23. heinäkuuta puoli kolmelta iltapäivällä.
Valtatie 5 on suljettu liikenteeltä Mikkelin suuntaan Tikkalan ja Pitkäjärven liittymien välillä onnettomuuden vuoksi. Paikalla on käytössä kiertotie. Onnettomuus tapahtui torstaina 23. heinäkuuta noin puoli kolmelta iltapäivällä.
Viitostie on suljettu liikenteeltä Mikkelissä onnettomuuden takia. Onnettomuus tapahtui Pitkäjärven ja Tikkalan liittymien välillä, ja pelastuslaitos sai hälytyksen iltapäivällä. Paikalla on neljä pelastuslaitoksen yksikköä.
Viitostiellä Mikkelissä tapahtui onnettomuus, jossa kaksi henkilöä loukkaantui rekan ja henkilöauton törmäyksessä. Onnettomuus tapahtui Pitkäjärven rampin kohdalla, ja tie on suljettu Tikkalan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Viitostie
Hyvinkäällä tapahtui maanantaina lentoturma, jossa kuoli yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Pienlentokone putosi maastoon Hyvinkään moottoriradan läheisyydessä. Onnettomuustutkijat selvittävät tapahtuman syitä ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kaksi raitiovaunua törmäsi toisiinsa Rotterdamissa, ja onnettomuudessa loukkaantui ainakin 15 ihmistä. Onnettomuus tapahtui Erasmus-sillalla, joka on tunnettu maamerkki kaupungissa. Silta on suljettu…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Raaseporissa tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa kuolivat isoisä ja hänen pojanpoikansa. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä, ja alustavien tietojen mukaan mönkijä suistui metsätieltä puroon. Molemmat…
Liikenne
Perhossa tapahtui sunnuntaina vakava onnettomuus, jossa 1950-luvulla syntynyt mies kuoli nokkakolarin seurauksena. Kaksi henkilöautoa törmäsi toisiinsa valtatie 13:lla, ja molemmat autot vaurioituivat…
Liikenne
Hyvinkäällä tapahtui lentoturma, jossa kuoli 71-vuotias mies ja vakavasti loukkaantui 48-vuotias mies. Onnettomuudessa ei käytetty koneen pelastusvarjoa, ja tutkinta on käynnissä. Poliisi…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.