Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Nokia raportoi voimakasta kasvua tekoälyssä. Joutsenon hautausmaalla on tapahtunut ilkivaltaa, jossa tuhottiin muistoesineitä ja kaadettiin 108 hautakiveä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Viitostiellä Mikkelissä tapahtui onnettomuus, jossa kaksi henkilöä loukkaantui rekan ja henkilöauton törmäyksessä. Onnettomuus tapahtui Pitkäjärven rampin kohdalla, ja tie on suljettu Tikkalan ja Pitkäjärven liittymien välillä. Pelastuslaitos on edelleen paikalla hoitamassa tilannetta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Viitostiellä Mikkelissä tapahtui onnettomuus, jossa kaksi henkilöä loukkaantui rekan ja henkilöauton törmäyksessä. Onnettomuus tapahtui Pitkäjärven rampin kohdalla, ja tie on suljettu Tikkalan ja Pitkäjärven liittymien välillä. Pelastuslaitos on edelleen paikalla hoitamassa tilannetta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.7.2026 klo 15:17, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Ilkka-Pohjalainen, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi loukkaantui rekan ja henkilöauton kolarissa • Rekka suistui ojaan Kauhavalla, kaksi loukkaantui • Yhdistelmäajoneuvo suistui Kauhavalla.
Kaksi loukkaantui kolarissa Mikkelissä
Mikkelissä tapahtui onnettomuus, jossa rekkka ja henkilöauto törmäsivät. Kaksi ihmistä loukkaantui onnettomuudessa. Onnettomuus tapahtui viitostiellä Pitkäjärven rampin kohdalla. Tie on suljettu Tikkalan ja Pitkäjärven liittymien välillä. Pelastuslaitos on paikalla auttamassa.
Viitostiellä Mikkelissä tapahtui onnettomuus, jossa kaksi henkilöä loukkaantui rekan ja henkilöauton törmäyksessä. Onnettomuus tapahtui Pitkäjärven rampin kohdalla, ja tie on suljettu Tikkalan ja Pitkäjärven liittymien välillä. Pelastuslaitos on…
Kauhavalla tapahtui onnettomuus, jossa rekka suistui ojaan ja kaatui kyljelleen. Onnettomuudessa loukkaantui kaksi henkilöä. Poliisi tutkii tapahtumaa ja on saanut ilmoituksen onnettomuudesta aamuyöllä.
Kauhavalla tapahtui liikenneonnettomuus, jossa yhdistelmäajoneuvo suistui tieltä ja pyörähti ympäri. Onnettomuus tapahtui aamuyöllä, ja ajoneuvossa oli kuljettajan lisäksi yksi matkustaja, jotka molemmat loukkaantuivat. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena…
Viitostie on suljettu liikenteeltä Mikkelissä onnettomuuden takia. Onnettomuus tapahtui Pitkäjärven ja Tikkalan liittymien välillä, ja pelastuslaitos sai hälytyksen iltapäivällä. Paikalla on neljä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Viitostie
Hyvinkäällä tapahtui maanantaina lentoturma, jossa kuoli yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Pienlentokone putosi maastoon Hyvinkään moottoriradan läheisyydessä. Onnettomuustutkijat selvittävät tapahtuman syitä ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Nurmijärvellä tapahtui maanantaina iltapäivällä kahden henkilöauton nokkakolari. Onnettomuus tapahtui Hangontiellä, kun toinen auto ajautui vastaantulevien kaistalle. Liikenne on keskeytetty onnettomuuspaikan raivaamiseen asti.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Liikenne
Nelostie on jälleen auki liikenteelle, kun kuorma-auto nostettiin ojasta Rovaniemellä. Tie suljettiin nostotyön ajaksi, mutta liikenne kulkee nyt normaalisti. Onnettomuudessa ei tapahtunut…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne
Helsingin seudun liikenteen HSL:n sovelluksessa on ollut maksuhäiriö, joka estää lippujen ostamisen muilla kuin maksukorteilla. Häiriö havaittiin aamulla, eikä sen syystä tai…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne
Kaksi raitiovaunua törmäsi toisiinsa Rotterdamissa, ja onnettomuudessa loukkaantui ainakin 15 ihmistä. Onnettomuus tapahtui Erasmus-sillalla, joka on tunnettu maamerkki kaupungissa. Silta on suljettu…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.