Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Suomen väkiluku kasvoi tammi-kesäkuussa, ja talousnäkymät näyttävät valoisilta Stora Enson ja Huhtamäen tulosten myötä. Kansainvälisesti Yhdysvallat ja Saudi-Arabia…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Pasilassa tapahtui puukotus, jossa yksi mies sai vakavia vammoja. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni ja tutkii tapausta tapon yrityksenä. Rikosnimike voi muuttua esitutkinnan aikana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Pasilassa tapahtui puukotus, jossa yksi mies sai vakavia vammoja. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni ja tutkii tapausta tapon yrityksenä. Rikosnimike voi muuttua esitutkinnan aikana.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.7.2026 klo 11:01, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, MTV Uutiset, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Puukotus Pasilassa, poliisi tutkii tapausta • Poliisi tutkii tapon yritystä Helsingissä • Mies tapettiin Oulussa, poliisi tutkii tapausta.
Puukotus tapahtui Pasilassa
Helsingin Pasilassa tapahtui puukotus torstaina. Yksi mies sai vakavia vammoja ja hänet vietiin sairaalaan. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni. Tapausta tutkitaan tapon yrityksenä.
Helsingin Pasilassa tapahtui puukotus, jossa yksi mies sai vakavia vammoja. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni ja tutkii tapausta tapon yrityksenä. Rikosnimike voi muuttua esitutkinnan aikana.
Helsingin poliisi tutkii tapon yritystä Länsi-Pasilassa. Kiinniotettu mies epäillään puukottaneen toista miestä, joka on saanut vakavia vammoja ja on sairaalahoidossa. Puukotus tapahtui Palkkatilankadulla torstaina aamulla.
Oulussa Kaukovainiolla kuollut viisikymppinen mies saatettiin ampua, poliisi epäilee. Epäilty on otettu kiinni ja häntä on alustavasti puhutettu. Tapauksen rikosnimikkeenä on tappo, ja poliisi jatkaa selvitystyötä.
Oulun Kaukovainiolla on tapahtunut henkirikos, jonka uhri on noin 50-vuotias mies. Epäiltynä on nuorempi henkilö, ja poliisi tutkii tapausta ampuma-aseen mahdollisen käytön osalta. Tapahtuma herätti huomiota naapurustossa, ja…
Kaukovainiossa on tapahtunut mahdollinen henkirikos, jonka uhri on noin 50-vuotias mies. Poliisi on ottanut kiinni nuoremman miehen epäiltynä tekijänä. Tapahtumasta saatiin ilmoitus keskiviikkona iltapäivällä.
Oulun Kaukovainiolla on tapahtunut henkirikos, ja poliisi on ottanut kiinni yhden epäillyn. Paikalta löytyi täysi-ikäisen miehen ruumis, ja poliisi jatkaa tutkintaa. Tilanne…
Rikos • jaetut avainsanat: #Oulu, #Kaukovainio
Poliisi tutkii yli 50-vuotiasta miestä, joka epäillään 80-vuotiaan naisen tappamisesta Helsingissä. Mies myöntää teon, ja poliisi aikoo vangita hänet alkuviikosta. Teko tapahtui…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Tappo
Helsingin Mellunmäessä poliisi tutkii 66-vuotiaan miehen asuntoa, joka on epäiltynä 80-vuotiaan naisen puukotuksesta. Puukotus tapahtui Kontulan metroasemalla, ja epäilty myönsi teon. Poliisi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Poliisi
Helsingin Kontulassa tapahtui lauantaina puukotus, jossa noin 80-vuotias nainen kuoli. Poliisi tutkii tapausta tappona, ja alustavien tietojen mukaan uhri ja epäilty eivät…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Tappo
Poliisi tutkii kahta Helsingin kaupungin työntekijää ja urakoitsijaa törkeästä petoksesta, jossa on ylilaskutettu huoneistoremontteja. Epäiltyjen rikoshyöty on yli 600 000 euroa vuosina…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Poliisi
Poliisi tutkii Oulun Kaukovainiolla tapahtunutta henkirikosta, jossa noin 50-vuotias mies sai surmansa. Epäilty on nuorempi täysi-ikäinen mies, joka on otettu kiinni. Poliisi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Oulu, #Kaukovainio
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.