Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Suomen väkiluku kasvoi tammi-kesäkuussa, ja talousnäkymät näyttävät valoisilta Stora Enson ja Huhtamäen tulosten myötä. Kansainvälisesti Yhdysvallat ja Saudi-Arabia…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tampere Openissa kilpailee suomalainen tennispelaaja Otto Virtanen. Turnaus tarjoaa mahdollisuuden nuorille pelaajille näyttää taitonsa kansainvälisessä ympäristössä. Virtanen on yksi turnauksen mielenkiintoisimmista pelaajista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tampere Openissa kilpailee suomalainen tennispelaaja Otto Virtanen. Turnaus tarjoaa mahdollisuuden nuorille pelaajille näyttää taitonsa kansainvälisessä ympäristössä. Virtanen on yksi turnauksen mielenkiintoisimmista pelaajista.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.7.2026 klo 07:29, pääluokka Tennis.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Otto Virtanen pelaa Tampere Openissa • Otto Virtanen pelaa Tampere Openissa.
Otto Virtanen pelaa Tampere Openissa
Tampere Openissa pelaa suomalainen tennispelaaja Otto Virtanen. Tämä turnaus on tärkeä nuorille pelaajille. Se antaa mahdollisuuden kilpailla kansainvälisesti. Virtanen on yksi turnauksen kiinnostavimmista pelaajista.
Tampere Openissa kilpailee suomalainen tennispelaaja Otto Virtanen. Turnaus tarjoaa mahdollisuuden nuorille pelaajille näyttää taitonsa kansainvälisessä ympäristössä. Virtanen on yksi turnauksen mielenkiintoisimmista pelaajista.
Otto Virtanen osallistuu Tampere Open -turnaukseen. Turnaus tarjoaa pelaajille mahdollisuuden kilpailla ja kehittää taitojaan. Virtanen on yksi turnauksen mielenkiintoisista pelaajista.
Otto Virtanen putosi Wimbledonin toisella kierroksella, kun hän hävisi britille Arthur Ferylle neljässä erässä. Virtanen kommentoi, että vastustaja teki pelistä haastavan, eikä…
Tennis • jaetut avainsanat: #OttoVirtanen, #Tennis
Otto Virtanen yllätti voittamalla Ben Sheltonin Wimbledonin ensimmäisellä kierroksella. Tiukka ottelu päättyi Virtasen hyväksi 3–2, ja voitto nosti suomalaisen tunnelmat korkealle. Virtanen…
Tennis • jaetut avainsanat: #OttoVirtanen, #Tennis
Tshekin Linda Noskova on voittanut uransa ensimmäisen grand slam -tittelin Wimbledonissa. Finaalissa hän voitti maannaisensa Karolina Muchovan eräluvuin 6-2, 5-7, 6-3. Noskova…
Tennis • jaetut avainsanat: #Tennis
Harri Heliövaara ja Henry Patten ovat edenneet Wimbledonin nelinpelin loppuotteluun. Pari voitti välieräottelussa Australian Thanasi Kokkinakisin ja Yhdysvaltojen Aleksandar Kovacevicin kahdessa erässä.…
Tennis • jaetut avainsanat: #Tennis
Harri Heliövaara ja Henry Patten ovat edenneet Wimbledonin nelinpelin välieriin voitettuaan Argentiinan ja Ranskan parin tiukassa ottelussa. Voitto tuli erälukemin 2–1, ja…
Tennis • jaetut avainsanat: #Tennis
Harri Heliövaara ja Henry Patten voittivat kolmannella kierroksella Tshekin Adam Pavlasekin ja Patrik Riklin. Ottelu päättyi erin 5–7, 6–3, 7–6, ja kesti…
Tennis • jaetut avainsanat: #Tennis
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.