Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Nokia raportoi voimakasta kasvua tekoälyssä. Joutsenon hautausmaalla on tapahtunut ilkivaltaa, jossa tuhottiin muistoesineitä ja kaadettiin 108 hautakiveä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 16-vuotiaan pojan löytämiseksi. Poika on nähty viimeksi viime sunnuntaina, ja hänellä on mahdollisesti yllään siniset housut ja Burberry-paita. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 16-vuotiaan pojan löytämiseksi. Poika on nähty viimeksi viime sunnuntaina, ja hänellä on mahdollisesti yllään siniset housut ja Burberry-paita. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.7.2026 klo 15:14, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta 16-vuotiasta poikaa • Poliisi etsii kadonnutta 16-vuotiasta poikaa • Helsingin poliisi etsii kadonnutta nuorta.
Poliisi etsii kadonnutta poikaa
Helsingin poliisi etsii kadonnutta 16-vuotiasta poikaa. Poika on nähty viimeksi sunnuntaina. Hänellä on mahdollisesti siniset housut ja Burberry-paita. Poliisi pyytää ihmisiä ilmoittamaan havainnoistaan sähköpostilla.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 16-vuotiaan pojan löytämiseksi. Poika on nähty viimeksi viime sunnuntaina, ja hänellä on mahdollisesti yllään siniset housut ja Burberry-paita. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan…
Helsingin poliisi on pyytänyt havaintoja kadonneesta 16-vuotiaasta pojasta, joka nähtiin viimeksi sunnuntaina. Poika on noin 170 senttimetriä pitkä ja hänellä on päällään siniset housut, Burberry-paita ja valkoiset kengät.…
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 16-vuotiaan pojan löytämiseksi. Poika on nähty viimeksi sunnuntaina 19. heinäkuuta, ja hänellä on mahdollisesti yllään siniset housut ja Burberry-paita. Poliisi pyytää havaintoja…
Poliisi on käynnistänyt etsinnät Tampereen Härmälässä kadonneen 48-vuotiaan naisen löytämiseksi. Nainen katosi keskiviikkoaamuna, ja poliisi pyytää yleisöltä havaintoja. Naisesta on julkaistu kuva, ja hänellä on päällään sinapinvärinen takki…
Poliisi on käynnistänyt etsinnät 48-vuotiaasta naisesta, joka katosi Tampereen Härmälässä. Naisella oli kadotessaan päällään sinapinvärinen takki ja musta tunika. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Tampereella on kadonnut 48-vuotias nainen, jonka löytämiseksi poliisi pyytää yleisön apua. Nainen katosi keskiviikkoaamuna Härmälässä, ja hänestä on julkaistu kuva. Poliisi ei epäile rikosta, mutta huolestuu naisen poissaolosta.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät Tampereen Härmälässä kadonneen 48-vuotiaan naisen löytämiseksi. Nainen katosi keskiviikkona 22. heinäkuuta, ja hänellä oli päällään sinapinvärinen takki sekä musta tunika. Poliisi pyytää havaintoja hätäkeskukseen…
Tampereen Härmälässä on käynnissä etsintä, jossa poliisi etsii kadonnutta naista. Poliisi pyytää kansalaisten apua tiedoissa, jotka voisivat auttaa löytämään hänet. Etsintätoimet jatkuvat alueella.
Oulussa on kadonnut 72-vuotias mies. Viimeisin havainto hänestä on aamupäivältä Hiirosen alueelta. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Hyvinkäällä on raportoitu useista epäilyttävistä pihapesupalveluiden myynnistä. Asiakkaat ovat kertoneet joutuneensa painostuksen ja epäselvän laskutuksen kohteeksi. Poliisi kehottaa varovaisuuteen ovelta ovelle liikkuvia…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Vantaalla sijaitsevassa paritalossa on syttynyt tulipalo, joka on levinnyt kattorakenteisiin. Pelastuslaitos sai hälytyksen aamulla kello 6.39 ja paikalle on lähetetty yli 15…
Kotimaa
Kuusamossa tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa kuoli kaupungin pitkäaikainen työntekijä. 60-luvulla syntynyt mies jäi mönkijän alle työtehtävissään. Kaupunki on tarjonnut kriisiapua työntekijöille ja järjestänyt…
Kotimaa
Pelastusjohtaja Marko Rostedt arvioi, että Norjassa tapahtunut suuri tulipalo voisi toistua myös Suomessa. Drammenissa yli sata rivitaloasuntoa tuhoutui tulipalossa, jonka syttymissyy on…
Kotimaa
Karjalan prikaatin varusmies on kuollut maanantai-iltana Vekaranjärvellä. Puolustusvoimat vahvisti tapauksen ja ilmoitti, että varusmies kuoli vapaa-ajallaan. Kaakkois-Suomen poliisi tutkii asiaa.
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.