Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Nokia raportoi voimakasta kasvua tekoälyssä. Joutsenon hautausmaalla on tapahtunut ilkivaltaa, jossa tuhottiin muistoesineitä ja kaadettiin 108 hautakiveä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kilpapyöräilijä Toshiaki Fushimi on kuollut 50-vuotiaana vakavan onnettomuuden seurauksena. Onnettomuus tapahtui Matsusaka Keirin -kilpailussa Japanissa, jossa Fushimi kaatui ja sai vakavia vammoja. Hän kuoli seuraavana päivänä sairaalassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kilpapyöräilijä Toshiaki Fushimi on kuollut 50-vuotiaana vakavan onnettomuuden seurauksena. Onnettomuus tapahtui Matsusaka Keirin -kilpailussa Japanissa, jossa Fushimi kaatui ja sai vakavia vammoja. Hän kuoli seuraavana päivänä sairaalassa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.7.2026 klo 14:36, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Olympiamitalisti Toshiaki Fushimi kuoli onnettomuudessa • Suomalaisturisti kuoli sukellusonnettomuudessa • Suomalainen kuoli sukellusonnettomuudessa Albaniassa.
Toshiaki Fushimi kuoli onnettomuudessa
Kilpapyöräilijä Toshiaki Fushimi on kuollut 50-vuotiaana. Hän sai vakavia vammoja onnettomuudessa Matsusaka Keirin -kilpailussa Japanissa. Fushimi yritti väistää toista pyöräilijää, mutta kaatui. Hän kuoli vammoihinsa sairaalassa seuraavana päivänä.
Kilpapyöräilijä Toshiaki Fushimi on kuollut 50-vuotiaana vakavan onnettomuuden seurauksena. Onnettomuus tapahtui Matsusaka Keirin -kilpailussa Japanissa, jossa Fushimi kaatui ja sai vakavia vammoja. Hän kuoli seuraavana päivänä sairaalassa.
Suomalaisturisti menehtyi sukellusonnettomuudessa Albaniassa. Onnettomuus tapahtui tiistaiaamuna Radhimessa, kun hän kärsi mahdollisesti hapenpuutteesta. Muut sukeltajat auttoivat hänet pintaan, mutta hän kuoli myöhemmin sairaalassa.
Suomalainen turisti menehtyi sukellusonnettomuudessa Albanian Radhimassa. Hänet vietiin sairaalaan, mutta kuoli myöhemmin komplikaatioihin. Onnettomuuden syynä epäillään olevan hapenpuute tai muu terveysongelma.
Sami Pajari saavutti uransa ensimmäisen pääluokan MM-rallivoiton voittamalla Viron MM-rallin. Pajari on nyt kaikkien aikojen 17. Suomalainen, joka on voittanut WRC-rallin. Suomalaisvoitto…
Moottoriurheilu
Formula ykkösten Belgian Grand Prix:ssä Kimi Antonelli ajoi voittoon ajalla 1.24.42,479. Charles Leclerc ja Max Verstappen sijoittuivat toiseksi ja kolmanneksi. MM-sarjan kärjessä…
Moottoriurheilu
Lewis Hamilton ajoi seinään Belgian Spa-Francorchampsin radalla harjoituksissa. Onnettomuudessa hänen autonsa kärsi vakavia vaurioita, ja Ferrari kiirehtii korjaamaan sen ennen aika-ajoja. Muut…
Moottoriurheilu
Sami Pajari on ollut ylivoimainen Viron MM-rallissa, voittaen kaikki kahdeksan erikoiskoetta. Pajarin etumatka toisena olevaan Oliver Solbergiin on 16,3 sekuntia. Lauantaina ajetaan…
Moottoriurheilu
Sami Pajari voitti kaikki erikoiskokeet Viron sorarallissa, mikä yllätti jopa Toyotan apulaistallipäällikön Juha Kankkusen. Kankkunen uskoo Pajarin voittavan uransa ensimmäisen MM-rallin vielä…
Moottoriurheilu
Sami Pajari avasi Viron MM-rallin testierikoiskokeen nopeimpana kuljettajana. Hän jakoi kärkiajan tallikaverinsa Elfyn Evansin kanssa, kellottaen parhaan ajan heti ensimmäisellä kierroksella. Ralli…
Moottoriurheilu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.