Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoella järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Mämmikourien Mestaruusajossa voittajaksi nousi Bondehems Rödluvan, joka juoksi ajan 14,4a. Muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä suorituksia ja kärkipaikoista taisteltiin tiukasti.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoella järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Mämmikourien Mestaruusajossa voittajaksi nousi Bondehems Rödluvan, joka juoksi ajan 14,4a. Muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä suorituksia ja kärkipaikoista taisteltiin tiukasti.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.7.2026 klo 22:02, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset Seinäjoelta • Ravitulokset julkaistu Lieksassa.
Ravitulokset Seinäjoelta
Seinäjoella oli ravikilpailut, joissa kilpailtiin useissa lähdöissä. Mämmikourien Mestaruusajossa voitti Bondehems Rödluvan. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja ja hyviä suorituksia. Kilpailut olivat jännittäviä ja yleisö nautti tapahtumasta.
Seinäjoella järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Mämmikourien Mestaruusajossa voittajaksi nousi Bondehems Rödluvan, joka juoksi ajan 14,4a. Muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä suorituksia ja kärkipaikoista taisteltiin tiukasti.
Lieksassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin tiukkoja kamppailuja. Toto4-kilpailuissa voitti Roy Orden Iikka Nurmosen ohjastamana. Toiseksi sijoittui South Fruit ja kolmanneksi Knows A Bit.
Lieksassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita voittajia. Toto4-kilpailuissa Suplahus voitti ensimmäisen lähdön ja Gardevoir oli ykkönen kakkoslähdössä. Kilpailuissa oli myös poissaoloja useista…
Ravit • jaetut avainsanat: #Lieksa, #Ravit
Maarianhaminassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Dark Roadster ja Mo Salah. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Ylivieskassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin tiukkoja suorituksia. Toto4-kilpailuissa voittajaksi nousi Topeva Santtu Raitalan ohjastamana. Muut palkintosijat menivät K.P. Toevolle ja Kopran Uuteelle.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto4
Antti Ojanperä voitti Suurmestaruuden ajalla 18,7 sekuntia. Voitto oli osa Pron menestyksekästä kautta, ja seuraavaksi Ojanperä valmistautuu kuninkuuskilpailuun viiden hevosen joukkueella. Menestys…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Rovaniemen ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto4-kilpailuissa voittajiksi selviytyivät muun muassa Aarteen Hosuli ja Dark Dame. Kilpailut herättivät paikallisten hevosharrastajien mielenkiinnon.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto4
Seinäjoen raveissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailuissa voittoja nappasivat muun muassa Indica Wee ja Olympic Steel. Kilpailut tarjosivat katsojille vauhtia ja jännitystä.
Ravit • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.