Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Luka Raesmaa heitti pesäpalloa 170,4 kilometrin tuntinopeudella Itä–Lännen taitokisassa. Tämä heitto ylittää aiemmat ennätykset ja herättää keskustelua Raesmaan mahdollisuuksista myös baseballissa. Vastaavat ennätykset ovat jääneet selvästi alle tämän rajan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Luka Raesmaa heitti pesäpalloa 170,4 kilometrin tuntinopeudella Itä–Lännen taitokisassa. Tämä heitto ylittää aiemmat ennätykset ja herättää keskustelua Raesmaan mahdollisuuksista myös baseballissa. Vastaavat ennätykset ovat jääneet selvästi alle tämän rajan.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.7.2026 klo 17:00, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Raesmaan heitto hurjassa nopeudessa • Pesäpallotähti heitti hurjat 170,4 km/h • Pesäpallotähti heitti hurjat 170 km/h.
Raesmaa heitti todella kovaa
Luka Raesmaa heitti pesäpalloa todella nopeasti. Hänen heittonsa nopeus oli 170,4 kilometriä tunnissa. Tämä on paljon enemmän kuin aiemmat ennätykset. Raesmaan heitto herättää kiinnostusta myös baseballin puolella.
Luka Raesmaa heitti pesäpalloa 170,4 kilometrin tuntinopeudella Itä–Lännen taitokisassa. Tämä heitto ylittää aiemmat ennätykset ja herättää keskustelua Raesmaan mahdollisuuksista myös baseballissa. Vastaavat ennätykset ovat jääneet selvästi alle tämän…
Luka Raesmaa heitti Itä–Lännen taitokisassa palloa 170,4 kilometrin tuntinopeudella. Tämä heitto on yksi nopeimmista pesäpallossa, ja se herätti huomiota mahdollisuudesta siirtyä baseballiin. Aiempi ennätys oli 161,5 kilometriä tunnissa.
Luka Raesmaa heitti pesäpalloa 170,4 kilometrin tuntinopeudella Itä–Lännen taitokisassa. Tämä heitto on yksi kovimmista pesäpallon ennätyksistä ja herätti ihastusta pesäpallokansassa. Raesmaan heittokäsi voisi mahdollisesti menestyä myös baseballissa.
Länsi juhli voittoa miesten pesäpallon Itä–Länsi-ottelussa Vimpelissä. Voitto tuli jaksoin 2–0, ja Lännen sankariksi nousi Henri Puputti, joka löi kolme juoksua. Naisten…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #ItäLänsi, #Pesäpallo
Hyvinkään Tahkon Luka Raesmaa saavutti huikean saavutuksen Itä-Länsi-tapahtuman taitokisassa, heittämällä pesäpallon nopeudella 170,4 km/h. Tämä heitto on maailman kovin ja ylittää MLB:n…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #LukaRaesmaa, #ItäLänsi
Lännen joukkue voitti Idän naisten Itä–Länsi-ottelussa selvästi 2–0. Ottelussa Lännen pelaajat loivat yhdeksän juoksua, kun taas Idältä tuli vain yksi juoksu Nelli…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #ItäLänsi, #Pesäpallo
Jukka Marttala, 53, tekee pesäpallon Itä–Länsi -ottelussa debyyttinsä syöttötuomarina. Hän on aiemmin voittanut Superpesiksen kärkilyöntien tilaston, mutta ei ole aikaisemmin saanut kutsua…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #ItäLänsi, #Pesäpallo
Naisten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Mynämäen Vesa hävisi Kajaanin Pallokerholle. Janakkalan Jana voitti Siilinjärven Pesiksen, kun taas Haminan Palloilijat ja Lavepesis…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Pesäpallo
Pesäpallon leiriottelussa Koskenkorvan Urheilijat voitti Kempeleen Kiri:n yli 3 000 katsojan edessä. Vaikka kotijoukkueella oli hyvät lähtökohdat, ottelu päättyi pettymykseen. Tapahtuma oli…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Pesäpallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.