Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomalaisampumahiihtäjä Otto Invenius, 25, kävi leikkauksessa Itävallassa. Hän kertoi asiasta Instagramissa ja julkaisi kuvia sairaalasta. Invenius aikoo palata harjoitteluun, kun se on turvallista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomalaisampumahiihtäjä Otto Invenius, 25, kävi leikkauksessa Itävallassa. Hän kertoi asiasta Instagramissa ja julkaisi kuvia sairaalasta. Invenius aikoo palata harjoitteluun, kun se on turvallista.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.7.2026 klo 15:15, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Otto Invenius joutui leikkaukseen Itävallassa • Otto Invenius leikkautti Itävallassa.
Otto Invenius leikkautui Itävallassa
Otto Invenius on suomalainen ampumahiihdosta. Hän joutui leikkaukseen Itävallassa. Invenius kertoi asiasta Instagramissa ja julkaisi kuvia sairaalasta. Hän aikoo palata harjoitteluun, kun se on turvallista.
Suomalaisampumahiihtäjä Otto Invenius, 25, kävi leikkauksessa Itävallassa. Hän kertoi asiasta Instagramissa ja julkaisi kuvia sairaalasta. Invenius aikoo palata harjoitteluun, kun se on turvallista.
Suomalaisampumahiihtäjä Otto Invenius joutui leikkaukseen Itävallassa. Hän kertoi, että toimenpide sujui hyvin, mutta harjoitteluun paluu tapahtuu vasta turvallisesti. Invenius ei paljastanut leikkauksen syytä, mutta totesi sen olevan hallinnassa.
Jääkiekkoilija Jussi Ahokas on nimitetty AHL-seura Colorado Eaglesin päävalmentajaksi. Ahokas on aiemmin valmentanut menestyksekkäästi Suomen nuorten maajoukkueita ja Liigassa. Eagles on NHL-seura…
Jääkiekko
17-vuotias hyökkääjä Oliver Suvanto on allekirjoittanut kolmivuotisen NHL-sopimuksen Washington Capitalsin kanssa. Suvanto varattiin kesäkuun NHL Draftissa ensimmäisellä kierroksella ja hän pelasi viime…
Jääkiekko
Tarmo Reunanen, TPS:n entinen kapteeni, siirtyy ulkomaille jääkiekkourallaan. Seura vahvisti siirron, vaikka Reunasen sopimus olisi kattanut vielä ensi kauden. TPS:n urheilujohtaja kiitti…
Jääkiekko
Seattle Kraken teki yksivuotisen jatkosopimuksen suomalaispuolustaja Ville Ottavaisen kanssa. Sopimuksen arvo on 850 000 dollaria. Ottavainen on pelannut yhden NHL-ottelun ja menestynyt…
Jääkiekko
HIFK:n kannattajaryhmät ovat päättäneet boikotoida tulevaa derbyottelua Jokereita vastaan. Syynä on liian pieni lippukiintiö ja korkea lippuhinta. Kannattajat kehottavat muitakin HIFK:n faneja…
Jääkiekko
Carolina Hurricanes on tehnyt sopimuksen suomalaispuolustaja Aleksi Heimosalmen kanssa ensi kaudesta. Heimosalmi, 23, on pelannut kahdella viime kaudella AHL:ssä Chicago Wolvesissa. Hänet…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.