Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuusamossa tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa kuoli kaupungin pitkäaikainen työntekijä. 60-luvulla syntynyt mies jäi mönkijän alle työtehtävissään. Kaupunki on tarjonnut kriisiapua työntekijöille ja järjestänyt suruliputuksen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuusamossa tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa kuoli kaupungin pitkäaikainen työntekijä. 60-luvulla syntynyt mies jäi mönkijän alle työtehtävissään. Kaupunki on tarjonnut kriisiapua työntekijöille ja järjestänyt suruliputuksen.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.7.2026 klo 15:55, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kuusamossa mönkijäonnettomuudessa kuoli työntekijä • Kuusamossa mönkijäonnettomuudessa kuoli työntekijä • Mönkijäturmassa kuoli kaupungin työntekijä.
Kuusamossa kuoli mönkijäonnettomuudessa
Kuusamossa tapahtui onnettomuus, jossa kuoli kaupungin työntekijä. Mies jäi mönkijän alle työtehtävissään. Kaupunki on järkyttynyt tapahtumasta. Työntekijöille on tarjottu kriisiapua. Kaupunki järjesti suruliputuksen.
Kuusamossa tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa kuoli kaupungin pitkäaikainen työntekijä. 60-luvulla syntynyt mies jäi mönkijän alle työtehtävissään. Kaupunki on tarjonnut kriisiapua työntekijöille ja järjestänyt suruliputuksen.
Kuusamossa tapahtui maanantaina mönkijäonnettomuus, jossa kuoli kaupungin pitkäaikainen työntekijä. Onnettomuus tapahtui Rukan alueella, ja kaupunki on tarjonnut kriisiapua työntekijöilleen. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana ja työtapaturmana.
Rukalla tapahtui onnettomuus, jossa kaupungin työntekijä kuoli mönkijän alle. Mies oli huoltotehtävissä Rukan hiihtostadionilla, kun mönkijä kaatui hänen päälleen. Onnettomuuden syyt ovat vielä selvittämättä, ja kaupunki tarjoaa kriisiapua…
Kuusamon Rukalla tapahtui mönkijäturma, jossa kuoli kaupungin työntekijä. Onnettomuus sattui maanantaina aamukahdeksan aikaan hiihtostadionin läheisyydessä. Kaupunki ja poliisi tutkivat tapahtumaa ja tarkistavat työturvallisuusohjeistuksia.
Kuusamossa tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa 1960-luvulla syntynyt mies kuoli. Onnettomuus tapahtui aamukahdeksan jälkeen, kun mies jäi kaatuneen mönkijän alle. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kuusamo, #Onnettomuus
Karjalan prikaatin varusmies on kuollut maanantai-iltana Vekaranjärvellä. Puolustusvoimat vahvisti tapauksen ja ilmoitti, että varusmies kuoli vapaa-ajallaan. Kaakkois-Suomen poliisi tutkii asiaa.
Kotimaa
Oulussa on kadonnut 72-vuotias mies. Viimeisin havainto hänestä on aamupäivältä Hiirosen alueelta. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan.
Kotimaa
Huittisissa hukkui 17-vuotias iranilaispoika, joka ei osannut uida. Tapahtuma sattui Länsi-Suomen opiston uimarannalla, jossa poika oli saunomassa ystäviensä kanssa. Pelastuslaitos ja poliisi…
Kotimaa
Poliisi etsii iäkästä naista, joka on kadonnut Lahdessa sunnuntai-iltapäivänä. Nainen on noin 165–170 senttimetriä pitkä ja hoikka, ja hänellä on harmahtavat hiukset…
Kotimaa
Poliisi etsii Kuopiossa kadonnutta 74-vuotiasta miestä, joka katosi Niiralan kaupunginosasta. Mies on noin 170 senttimetriä pitkä, hoikka ja lähes kalju. Havainnot kadonneesta…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.