Nimipäivä:
Johanna, Hanna, Jenni, Hanne, Hannele, Jenna, Joanna
13°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.


Helsingin kenttä ei ole kunnossa

Aihesivu: Helsingin kenttä ei ole kunnossa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Herttoniemessä sijaitseva juuri kunnostettu urheilukenttä ei ole kilpaurheilukäytössä soveltuva. Juoksuradan pinnassa on kumpareita ja tekonurmikenttä on vinossa, mikä voi aiheuttaa vammoja. Urakoitsija kuitenkin väittää, että työ on tehty suunnitelmien mukaan.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Liikenne
  • Päivitetty 21.7.2026 klo 15:29
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Herttoniemessä sijaitseva juuri kunnostettu urheilukenttä ei ole kilpaurheilukäytössä soveltuva. Juoksuradan pinnassa on kumpareita ja tekonurmikenttä on vinossa, mikä voi aiheuttaa vammoja. Urakoitsija kuitenkin väittää, että työ on tehty suunnitelmien mukaan.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.7.2026 klo 15:29, pääluokka Liikenne.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Helsingin Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Helsingin kenttä ei ole kunnossa • Herttoniemen kenttä on huonossa kunnossa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 21.7.2026 klo 15:29.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Liikenne.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Herttoniemi, #Urheilukenttä, #Helsinki.

Selkokielinen yhteenveto

Helsingin kenttä ei ole kunnossa

Herttoniemen uusi urheilukenttä ei sovi kilpailuihin. Juoksuradalla on kumpareita ja kenttä on vinossa. Tämä voi aiheuttaa urheiluvammoja. Urakoitsija sanoo, että työ on tehty oikein. Kenttä avattiin heinäkuussa ja remontti maksoi 4,2 miljoonaa euroa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.