Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
FBI:n johtaja Kash Patel aikoo vierailla Venäjällä lokakuussa. Matka sisältää pysähdykset Moskovassa ja Pietarissa, ja isäntänä toimii Venäjän turvallisuuspalvelu FSB. Tapaamisten sisältö ei ole vielä selvillä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
FBI:n johtaja Kash Patel aikoo vierailla Venäjällä lokakuussa. Matka sisältää pysähdykset Moskovassa ja Pietarissa, ja isäntänä toimii Venäjän turvallisuuspalvelu FSB. Tapaamisten sisältö ei ole vielä selvillä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.7.2026 klo 10:14, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa FBI:n johtaja suunnittelee vierailua Venäjälle • FBI:n johtaja suunnittelee vierailua Venäjälle • FBI-johtaja suunnittelee vierailua Venäjälle.
FBI:n johtaja vierailee Venäjällä
Kash Patel, FBI:n johtaja, suunnittelee matkaa Venäjälle lokakuussa. Hän menee ensin Moskovaan ja sitten Pietariin. Venäjän turvallisuuspalvelu FSB isännöi häntä. Tapaamisista ei ole tietoa.
FBI:n johtaja Kash Patel aikoo vierailla Venäjällä lokakuussa. Matka sisältää pysähdykset Moskovassa ja Pietarissa, ja isäntänä toimii Venäjän turvallisuuspalvelu FSB. Tapaamisten sisältö ei ole vielä selvillä.
FBI:n johtaja Kash Patel aikoo matkustaa Venäjälle lokakuussa. Matkansa aikana hän vierailee Moskovassa ja Pietarissa, ja isäntänä toimii Venäjän turvallisuuspalvelu FSB. Tapaamisten sisältö ei ole vielä tiedossa.
FBI:n johtaja Kash Patel aikoo matkustaa Venäjälle myöhemmin tänä vuonna, mahdollisesti lokakuussa. Hän vierailee Pietarissa ja Moskovassa, ja isäntänä toimii todennäköisesti Venäjän turvallisuuspalvelu FSB. Vierailu on poikkeuksellinen, ja…
New Yorkissa tapahtui maanantaiaamuna räjähdys liittovaltion toimistorakennuksen ulkopuolella. FBI on ottanut kiinni epäillyn, joka saattaa olla ICE:n vastainen aktivisti. Muutama henkilö loukkaantui…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #FBI
Venäjän oikeusministeriö on lisännyt Karjalan Sivistysseuran ei-toivottujen järjestöjen listalle. Järjestö keskittyy karjalan kieleen ja kulttuuriin, ja sen toimintaan osallistuville voi koitua seuraamuksia.…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Venäjä
Britannian uusi pääministeri Andy Burnham ja Yhdysvaltain presidentti Donald Trump keskustelivat puhelimessa. Burnham kutsui Trumpin vierailemaan Manchesterissa ja painotti turvallisuuden merkitystä. Uutiskanava…
Ulkomaat
Espanjassa juhlittujen jalkapallon MM-voittojen yhteydessä tapahtui onnettomuus, jossa 13-vuotias poika kuoli. Poika sai surmansa suihkulähteen romahtaessa juhlivan väen päälle. Onnettomuudessa loukkaantui myös…
Ulkomaat
Yhdysvallat on hyökännyt Iraniin jo yhdeksänä yönä peräkkäin. Viimeisimmät iskut kohdistuivat sotilaskomentokeskuksiin ja viestintäverkkoihin. Presidentti Trump ilmoitti, että iskut tehtiin kunnioittaakseen äskettäin…
Ulkomaat
Perussa tapahtui lauantai-iltana maanjäristys, jossa kuoli ainakin kuusi ihmistä. Järistys oli voimakkuudeltaan 5,1 ja se tapahtui noin 300 kilometriä Limasta itään. Lisäksi…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.