Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sipoon Söderkullassa tapahtuneesta puukotuksesta epäilty mies on löydetty kuolleena Taasjärvestä. Miehen epäillään puukottaneen naista ja koiraa. Poliisi jatkaa asian selvittämistä kuolemansyyntutkintana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sipoon Söderkullassa tapahtuneesta puukotuksesta epäilty mies on löydetty kuolleena Taasjärvestä. Miehen epäillään puukottaneen naista ja koiraa. Poliisi jatkaa asian selvittämistä kuolemansyyntutkintana.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.7.2026 klo 09:56, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sipoon puukotuksesta epäilty mies löytyi kuolleena Taasjärveltä • Sipoon puukottaja löytyi kuolleena • Epäilty mies löytyi kuolleena.
Epäilty mies löytyi kuolleena
Mies, joka epäiltiin puukottaneensa naista ja koiraa Sipoon Söderkullassa, löytyi kuolleena Taasjärvestä. Poliisi etsi häntä useita päiviä. Miehen vaatteita löydettiin aiemmin järven rannalta. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Sipoon Söderkullassa tapahtuneesta puukotuksesta epäilty mies on löydetty kuolleena Taasjärvestä. Miehen epäillään puukottaneen naista ja koiraa. Poliisi jatkaa asian selvittämistä kuolemansyyntutkintana.
Sipoon puukotuksesta epäilty 19-vuotias mies on löydetty kuolleena Taasjärvestä. Mies oli epäiltynä törkeästä pahoinpitelystä, sillä hän oli puukottanut naista ja koiraa viime viikon torstaina. Nainen sai vakavia vammoja…
Sipoossa naisen ja koiran puukottamisesta epäilty mies on löydetty kuolleena. Itä-Uudenmaan poliisi vahvistaa tiedon, mutta ei vielä paljasta lisätietoja asiasta. Tutkinta asiassa jatkuu.
Sipoon Söderkullassa tapahtui torstai-iltapäivällä väkivaltarikos, jossa naista ja koiraa puukotettiin. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä ja eläinsuojelurikoksena. Etsintöjä suoritettiin läheisellä Taasjärvellä, jossa…
Rikos • jaetut avainsanat: #Sipoo, #Taasjärvi
Helsingin Mellunmäessä poliisi tutkii 66-vuotiaan miehen asuntoa, joka on epäiltynä 80-vuotiaan naisen puukotuksesta. Puukotus tapahtui Kontulan metroasemalla, ja epäilty myönsi teon. Poliisi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Puukotus, #Poliisi
Sipoossa tapahtuneen puukotuksen tekijää etsitään yhä. Poliisi epäilee noin 19-vuotiasta miestä puukottaneen naisystäväänsä ja hänen koiraansa. Nainen sai vakavia vammoja ja koira…
Rikos • jaetut avainsanat: #Sipoo, #ItäUusimaa
Sipoossa tapahtui vakava väkivaltatilanne, jossa nuori mies puukotti naisystäväänsä ja heidän koiraansa. Nainen sai vakavia vammoja ja koira löytyi myöhemmin hyväkuntoisena, mutta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Sipoo, #Puukotus
Sipoon Söderkullassa tapahtui puukotus, jossa nainen ja koira saivat vammoja. Nainen on toimitettu hoitoon, ja koira on kadonnut. Poliisi tutkii tapausta törkeänä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Sipoo, #Poliisi
Helsingin Kontulassa tapahtui lauantaina puukotus, jossa noin 80-vuotias nainen kuoli. Poliisi tutkii tapausta tappona, ja alustavien tietojen mukaan uhri ja epäilty eivät…
Rikos • jaetut avainsanat: #Puukotus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.