Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Venäjän presidentti Vladimir Putin on perustanut kansallisen jääkiekkopäivän, jota vietetään 22. joulukuuta. Asetus tuli voimaan heti allekirjoittamisen jälkeen ja sen tavoitteena on edistää jääkiekon tunnettuutta maassa. Jääkiekko on yksi Venäjän suosituimmista urheilulajeista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Venäjän presidentti Vladimir Putin on perustanut kansallisen jääkiekkopäivän, jota vietetään 22. joulukuuta. Asetus tuli voimaan heti allekirjoittamisen jälkeen ja sen tavoitteena on edistää jääkiekon tunnettuutta maassa. Jääkiekko on yksi Venäjän suosituimmista urheilulajeista.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.7.2026 klo 15:03, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Venäjälle tulee uusi jääkiekkopäivä • Venäjälle tulee jääkiekkopäivä.
Venäjälle tulee uusi jääkiekkopäivä
Venäjän presidentti Vladimir Putin on perustanut kansallisen jääkiekkopäivän. Jääkiekkopäivää vietetään 22. joulukuuta. Asetus tuli voimaan heti. Jääkiekko on suosittu laji Venäjällä. Ensimmäiset mestaruusottelut pelattiin 1946.
Venäjän presidentti Vladimir Putin on perustanut kansallisen jääkiekkopäivän, jota vietetään 22. joulukuuta. Asetus tuli voimaan heti allekirjoittamisen jälkeen ja sen tavoitteena on edistää jääkiekon tunnettuutta maassa. Jääkiekko on…
Venäjän presidentti Vladimir Putin on päättänyt, että maassa vietetään kansallista jääkiekkopäivää 22. joulukuuta. Asetus allekirjoitettiin 20. heinäkuuta, ja sen tavoitteena on lisätä jääkiekon tunnettuutta. Päivämäärä muistuttaa Neuvostoliiton ensimmäisistä…
Jääkiekkoilija Jussi Ahokas on nimitetty AHL-seura Colorado Eaglesin päävalmentajaksi. Ahokas on aiemmin valmentanut menestyksekkäästi Suomen nuorten maajoukkueita ja Liigassa. Eagles on NHL-seura…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Tarmo Reunanen, TPS:n entinen kapteeni, siirtyy ulkomaille jääkiekkourallaan. Seura vahvisti siirron, vaikka Reunasen sopimus olisi kattanut vielä ensi kauden. TPS:n urheilujohtaja kiitti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
HIFK:n kannattajaryhmät ovat päättäneet boikotoida tulevaa derbyottelua Jokereita vastaan. Syynä on liian pieni lippukiintiö ja korkea lippuhinta. Kannattajat kehottavat muitakin HIFK:n faneja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Linus Weissbach on ensimmäinen ruotsalaispelaaja, joka siirtyy suoraan SHL:stä KHL:ään Venäjän hyökkäyssodan jälkeen. Weissbach puolustaa päätöstään ja kertoo, että kiinnostus KHL:ää kohtaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Toronto Maple Leafs on irtisanonut jääkiekkoikoni Hayley Wickenheiserin, joka työskenteli organisaatiossa vuodesta 2018. Wickenheiser oli viimeiset neljä vuotta apulais-GM, mutta hänen odotuksensa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Kanadalainen Macklin Celebrini on valittu IIHF:n vuoden miespelaajaksi. Celebrini sai eniten ääniä äänestyksessä, jossa Suomen Sebastian Aho sijoittui kolmanneksi. Celebrini loisti olympiaturnauksessa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #IIHF
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.