Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Valmet suunnittelee jakautumista kahdeksi yhtiöksi, ja Korkein oikeus hylkäsi Timo Vornasen valituksen. Espanjassa on julistettu hätätila maastopalojen vuoksi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ampumahiihtäjä Otto Invenius on joutunut sairaalaan Itävallassa. Hän kertoi asiasta Instagramissa ja totesi, että leikkaus sujui hyvin. Invenius aikoo palata harjoitteluun, kun se on turvallista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ampumahiihtäjä Otto Invenius on joutunut sairaalaan Itävallassa. Hän kertoi asiasta Instagramissa ja totesi, että leikkaus sujui hyvin. Invenius aikoo palata harjoitteluun, kun se on turvallista.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.7.2026 klo 08:51, pääluokka Talviurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ampumahiihtäjä Otto Invenius sairaalassa Itävallassa • Ampumahiihtäjä Otto Invenius sairaalassa Itävallassa • Ampumahiihtäjä Otto Invenius sairaalassa Itävallassa.
Otto Invenius on sairaalassa
Ampumahiihtäjä Otto Invenius on sairaalassa Itävallassa. Hän kertoi asiasta Instagramissa. Inveniuksen leikkaus meni hyvin. Hän aikoo palata harjoitteluun, kun se on turvallista. Invenius on katsonut jalkapallon MM-kisoja sairaalassa.
Ampumahiihtäjä Otto Invenius on joutunut sairaalaan Itävallassa. Hän kertoi asiasta Instagramissa ja totesi, että leikkaus sujui hyvin. Invenius aikoo palata harjoitteluun, kun se on turvallista.
Ampumahiihtäjä Otto Invenius on joutunut sairaalaan Itävallassa. Hän kertoi asiasta Instagramissa ja kertoi leikkauksen sujuneen hyvin. Invenius aikoo palata harjoitteluun, kun se on turvallista.
Otto Invenius, 25, joutui yllättäen sairaalaan Itävallassa. Hän kertoi asiasta Instagramissa ja mainitsi, että leikkaus sujui hyvin. Invenius aikoo palata harjoitteluun, kun se on turvallista.
Kansainvälinen olympiakomitea on päättänyt poistaa yhdistetyn lajin vuoden 2023 talviolympialaisten ohjelmasta. KOK:n urheilujohtaja Pierre Ducrey kertoi päätöksen taustoista ja mainitsi lajin haasteet…
Talviurheilu
Kansainvälinen olympiakomitea on päättänyt poistaa yhdistetyn lajin vuoden 2030 Ranskan talviolympialaisten ohjelmasta. Päätös on herättänyt suurta pettymyksen ja surun tunnetta yhdistetyn lajiväessä,…
Talviurheilu
Krista Pärmäkoski on saanut uuden valmennuspestin Suomen ruotsinkielisessä hiihtojärjestössä. Hän aloittaa tehtävässään elokuussa ja vastaa Lahti 2029 -ryhmästä, jonka tavoitteena on saada…
Talviurheilu
Galina Kukleva, 53, voitti olympiakultaa ampumahiihdossa Naganossa 1998. Hän kuoli syöpään pitkän taistelun jälkeen. Kukleva oli menestynyt urheilija, joka saavutti useita voittoja…
Talviurheilu • jaetut avainsanat: #Ampumahiihto
Suomalaiset hiihtäjät Arsi Ruuskanen ja Jasmi Joensuu voittivat SkiRun Challange -kilpailun Vuokatissa. Miehissä Ruuskanen oli ykkönen, ja naisten sarjassa Joensuu vei voiton.…
Talviurheilu
Iittalalaislähtöinen ampumahiihtäjä Sonja Leinamo ei saanut urheilija-apurahaa vuosille 2026–27. Hänen nimensä puuttui opetus- ja kulttuuriministeriön julkaisemalta listalta, mikä yllätti monet. Maailmancup-podium ei…
Talviurheilu • jaetut avainsanat: #Ampumahiihto
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.