Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vekaranjärven varuskunnassa on ollut poliisitehtävä maanantai-iltana. Tehtävä liittyy yksilön suojaan, mutta poliisi ei anna tarkempia tietoja asiasta. Paikalla on ollut myös lääkintähelikopteri.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vekaranjärven varuskunnassa on ollut poliisitehtävä maanantai-iltana. Tehtävä liittyy yksilön suojaan, mutta poliisi ei anna tarkempia tietoja asiasta. Paikalla on ollut myös lääkintähelikopteri.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.7.2026 klo 22:53, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisitehtävä Vekaranjärvellä varuskunnassa • Poliisitehtävä Vekaranjärvellä maanantai-iltana.
Poliisitehtävä Vekaranjärvellä varuskunnassa
Vekaranjärven varuskunnassa on ollut poliisitehtävä. Tehtävä tapahtui maanantai-iltana. Se liittyy yksilön suojaan. Poliisi ei kerro tarkemmin asiasta. Paikalla on ollut lääkintähelikopteri.
Vekaranjärven varuskunnassa on ollut poliisitehtävä maanantai-iltana. Tehtävä liittyy yksilön suojaan, mutta poliisi ei anna tarkempia tietoja asiasta. Paikalla on ollut myös lääkintähelikopteri.
Vekaranjärven varuskunnassa tapahtui poliisitehtävä maanantai-iltana. Kaakkois-Suomen poliisi vahvisti asian, mutta ei antanut lisätietoja tehtävästä. Paikalla oli myös lääkärihelikopteri.
Oulussa on kadonnut 72-vuotias mies. Viimeisin havainto hänestä on aamupäivältä Hiirosen alueelta. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi etsii iäkästä naista, joka on kadonnut Lahdessa sunnuntai-iltapäivänä. Nainen on noin 165–170 senttimetriä pitkä ja hoikka, ja hänellä on harmahtavat hiukset…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi etsii Kuopiossa kadonnutta 74-vuotiasta miestä, joka katosi Niiralan kaupunginosasta. Mies on noin 170 senttimetriä pitkä, hoikka ja lähes kalju. Havainnot kadonneesta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Espoossa kesäkuun lopulla kadonnut 14-vuotias poika on löytynyt. Poliisi kiittää kansalaisia kaikista havainnoista, jotka auttoivat etsinnöissä.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Huittisissa hukkui 17-vuotias iranilaispoika, joka ei osannut uida. Tapahtuma sattui Länsi-Suomen opiston uimarannalla, jossa poika oli saunomassa ystäviensä kanssa. Pelastuslaitos ja poliisi…
Kotimaa
Espoolaiset Kristiina Viitanen ja Anne Kekki olivat kävelyllä, kun salama iski ortodoksiseen kirkkoon Tampereella. He kertoivat kokemuksestaan, ja salamanisku kuului voimakkaasti. Sammutustyöt…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.