Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Politiikassa Garden Helsinki -hanke herättää epäluottamusta hallitusta kohtaan, kun taas rikoksissa Ratinan puukottaja sai pitkän vankeustuomion. Työttömyys kasvaa…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Britannian syyttäjälaitos on nostanut syytteet 28-vuotiasta miestä vastaan ex-ministeri Ann Widdecomben murhasta. Poliisi tutkii, oliko teolla poliittista tai terroristista motiivia. Widdecombe, 78, löydettiin kuolleena kotoaan heinäkuussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Britannian syyttäjälaitos on nostanut syytteet 28-vuotiasta miestä vastaan ex-ministeri Ann Widdecomben murhasta. Poliisi tutkii, oliko teolla poliittista tai terroristista motiivia. Widdecombe, 78, löydettiin kuolleena kotoaan heinäkuussa.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.7.2026 klo 23:10, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Yle Uutiset, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Syytteet ex-ministerin murhasta Britannissa • Britanniassa syyte entisen ministerin murhasta • Mies syytetään entisen ministerin murhasta.
Ex-ministeriä syytetään murhasta
Britanniassa syytetään 28-vuotiasta miestä ex-ministeri Ann Widdecomben murhasta. Poliisi selvittää, oliko teolla poliittisia syitä. Widdecombe oli 78-vuotias ja hänet löydettiin kuolleena heinäkuussa. Mies ajoi pitkän matkan surmatakseen hänet.
Britannian syyttäjälaitos on nostanut syytteet 28-vuotiasta miestä vastaan ex-ministeri Ann Widdecomben murhasta. Poliisi tutkii, oliko teolla poliittista tai terroristista motiivia. Widdecombe, 78, löydettiin kuolleena kotoaan heinäkuussa.
Britanniassa on nostettu syyte 28-vuotiasta miestä vastaan entisen ministerin Ann Widdecomben murhasta. Widdecombe, 78, löydettiin kuolleena heinäkuun alussa kotoaan Devonista. Tutkinta on siirretty terrorismin vastaiselle poliisille, ja epäillyn…
Britanniassa on nostettu syyte 28-vuotiasta miestä vastaan entisen ministerin Ann Widdecomben murhasta. Widdecombe, 78, löydettiin kuolleena heinäkuussa kotoaan Devonissa. Poliisi tutkii mahdollisia poliittisia tai terroristisia motiiveja.
Britanniassa on nostettu syyte 28-vuotiasta miestä vastaan entisen ministerin Ann Widdecomben murhasta. 78-vuotias Widdecombe löydettiin kuolleena kotoaan heinäkuussa, ja poliisi epäilee, että murha tapahtui edellisenä päivänä. Tutkinta on…
Britanniassa on nostettu syyte 28-vuotiasta miestä vastaan entisen ministerin Ann Widdecomben murhasta. 78-vuotias Widdecombe löydettiin kuolleena heinäkuussa kotoaan Devonista. Tutkinta on siirretty terrorismin vastaiselle poliisille, ja epäillyn motiiveja…
Britannian uusi pääministeri Andy Burnham ja Yhdysvaltain presidentti Donald Trump keskustelivat puhelimessa. Burnham kutsui Trumpin vierailemaan Manchesterissa ja painotti turvallisuuden merkitystä. Uutiskanava…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Britannia
Espanjassa juhlittujen jalkapallon MM-voittojen yhteydessä tapahtui onnettomuus, jossa 13-vuotias poika kuoli. Poika sai surmansa suihkulähteen romahtaessa juhlivan väen päälle. Onnettomuudessa loukkaantui myös…
Ulkomaat
Yhdysvallat on hyökännyt Iraniin jo yhdeksänä yönä peräkkäin. Viimeisimmät iskut kohdistuivat sotilaskomentokeskuksiin ja viestintäverkkoihin. Presidentti Trump ilmoitti, että iskut tehtiin kunnioittaakseen äskettäin…
Ulkomaat
Perussa tapahtui lauantai-iltana maanjäristys, jossa kuoli ainakin kuusi ihmistä. Järistys oli voimakkuudeltaan 5,1 ja se tapahtui noin 300 kilometriä Limasta itään. Lisäksi…
Ulkomaat
Venäjä on hyökännyt jälleen Kiovaan, mikä on johtanut yhden ihmisen kuolemaan ja yli kymmenen haavoittumiseen. Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi kuvasi iskua yhdeksi…
Ulkomaat
New Yorkissa tapahtui maanantaiaamuna räjähdys liittovaltion toimistorakennuksen ulkopuolella. FBI on ottanut kiinni epäillyn, joka saattaa olla ICE:n vastainen aktivisti. Muutama henkilö loukkaantui…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.