Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Politiikassa Garden Helsinki -hanke herättää epäluottamusta hallitusta kohtaan, kun taas rikoksissa Ratinan puukottaja sai pitkän vankeustuomion. Työttömyys kasvaa…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ilves pelasi kauden parhaan ottelunsa ja voitti Turun Palloseuran 3–1. Oliver Pettersson teki kaksi maalia, joista toinen oli ratkaiseva. Joukkueen tavoitteena on yhä ylempi loppusarja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ilves pelasi kauden parhaan ottelunsa ja voitti Turun Palloseuran 3–1. Oliver Pettersson teki kaksi maalia, joista toinen oli ratkaiseva. Joukkueen tavoitteena on yhä ylempi loppusarja.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.7.2026 klo 21:49, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Aamulehti, Turun Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ilves voitti TPS:n 3–1 Kupittaalla • Ilves voitti TPS:n jalkapalloliigassa • Ilves voitti TPS:n jalkapallossa 3-1.
Ilves voitti TPS:n 3–1
Ilves pelasi hyvin ja voitti Turun Palloseuran 3–1. Oliver Pettersson teki kaksi maalia. Hän oli ottelun yllättävä sankari. Ilveksen tavoite on päästä ylempään loppusarjaan.
Ilves pelasi kauden parhaan ottelunsa ja voitti Turun Palloseuran 3–1. Oliver Pettersson teki kaksi maalia, joista toinen oli ratkaiseva. Joukkueen tavoitteena on yhä ylempi loppusarja.
Ilves voitti TPS:n miesten jalkapalloliigassa lukemin 3–1. Teemu Hytönen teki kaksi maalia Ilvekselle, ja Matej Hradecky vastasi TPS:n ainoasta osumasta. Ottelussa oli yhteensä 2 676 katsojaa.
Ilves voitti TPS:n miesten jalkapalloliigassa 3-1. Teemu Hytönen oli ottelun tähdistö, tehden kaksi maalia. TPS:n Oscar Häggström sai punaisen kortin toisella puoliajalla.
Ilves voitti TPS:n jalkapallo-ottelussa maanantai-iltana. Ottelu oli täynnä virheitä ja maaleja, mutta TPS:n laitapakkiongelmat jatkuivat punaisen kortin myötä. Ilves osoitti itseluottamustaan ja hallitsi peliä.
Ilves kohtaa tänään Turun Palloseuran tärkeässä liigaottelussa. Tamperelaiset tarvitsevat voittoa taistellessaan ylemmän loppusarjan paikasta. Päävalmentaja Camilo Speranza johtaa joukkuettaan ensimmäistä kertaa kotimaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Ilves, #TPS
Tarmo Reunanen, TPS:n entinen kapteeni, siirtyy ulkomaille jääkiekkourallaan. Seura vahvisti siirron, vaikka Reunasen sopimus olisi kattanut vielä ensi kauden. TPS:n urheilujohtaja kiitti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #TPS
Ilves on jäänyt kauas kotipelien katsojatavoitteestaan, mutta toimitusjohtaja ei ole huolissaan. Ottelussa FC Differangea vastaan on myyty vain reilut 3 300 lippua,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Ilves, #Jalkapallo
Jääkiekkoilija Jussi Ahokas on nimitetty AHL-seura Colorado Eaglesin päävalmentajaksi. Ahokas on aiemmin valmentanut menestyksekkäästi Suomen nuorten maajoukkueita ja Liigassa. Eagles on NHL-seura…
Jääkiekko
17-vuotias hyökkääjä Oliver Suvanto on allekirjoittanut kolmivuotisen NHL-sopimuksen Washington Capitalsin kanssa. Suvanto varattiin kesäkuun NHL Draftissa ensimmäisellä kierroksella ja hän pelasi viime…
Jääkiekko
Seattle Kraken teki yksivuotisen jatkosopimuksen suomalaispuolustaja Ville Ottavaisen kanssa. Sopimuksen arvo on 850 000 dollaria. Ottavainen on pelannut yhden NHL-ottelun ja menestynyt…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.