Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
New Yorkissa tapahtui maanantaiaamuna räjähdys liittovaltion toimistorakennuksen ulkopuolella. FBI on ottanut kiinni epäillyn, joka saattaa olla ICE:n vastainen aktivisti. Muutama henkilö loukkaantui tilanteessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
New Yorkissa tapahtui maanantaiaamuna räjähdys liittovaltion toimistorakennuksen ulkopuolella. FBI on ottanut kiinni epäillyn, joka saattaa olla ICE:n vastainen aktivisti. Muutama henkilö loukkaantui tilanteessa.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.7.2026 klo 19:37, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Räjähdys New Yorkin liittovaltion rakennuksessa • Räjähdys New Yorkin liittovaltion rakennuksessa • Räjähdys New Yorkin liittovaltion rakennuksessa.
Räjähdys New Yorkin liittovaltion rakennuksessa
New Yorkissa räjähti maanantaiaamuna liittovaltion rakennuksen edustalla. FBI on ottanut kiinni epäillyn, joka voi olla aktivisti. Räjähdyksessä loukkaantui muutama ihminen. FBI tutkii tapausta hallituksen vastaisena hyökkäyksenä.
New Yorkissa tapahtui maanantaiaamuna räjähdys liittovaltion toimistorakennuksen ulkopuolella. FBI on ottanut kiinni epäillyn, joka saattaa olla ICE:n vastainen aktivisti. Muutama henkilö loukkaantui tilanteessa.
New Yorkissa tapahtui maanantaiaamuna räjähdys liittovaltion toimistorakennuksen ulkopuolella. FBI on pidättänyt epäillyn, joka saattaa olla aktivisti maahanmuutto- ja tullivalvontavirastoa vastaan. Räjähdyksessä loukkaantui muutama henkilö.
New Yorkissa tapahtui maanantaiaamuna räjähdys liittovaltion toimistorakennuksen ulkopuolella. FBI on ottanut kiinni epäillyn, joka saattaa olla ICE:n vastainen aktivisti. Useita henkilöitä loukkaantui tilanteessa.
New Yorkin Manhattanilla tapahtui räjähdys liittovaltion toimistorakennuksen ulkopuolella, ja yksi henkilö on otettu kiinni. Viranomaisten mukaan räjähdys johtui roska-astiassa olleista ilotulitteista. Rakennuksessa toimii useita viranomaisia, kuten FBI ja…
Espanjassa juhlittujen jalkapallon MM-voittojen yhteydessä tapahtui onnettomuus, jossa 13-vuotias poika kuoli. Poika sai surmansa suihkulähteen romahtaessa juhlivan väen päälle. Onnettomuudessa loukkaantui myös…
Ulkomaat
Yhdysvallat on hyökännyt Iraniin jo yhdeksänä yönä peräkkäin. Viimeisimmät iskut kohdistuivat sotilaskomentokeskuksiin ja viestintäverkkoihin. Presidentti Trump ilmoitti, että iskut tehtiin kunnioittaakseen äskettäin…
Ulkomaat
Perussa tapahtui lauantai-iltana maanjäristys, jossa kuoli ainakin kuusi ihmistä. Järistys oli voimakkuudeltaan 5,1 ja se tapahtui noin 300 kilometriä Limasta itään. Lisäksi…
Ulkomaat
Venäjä on hyökännyt jälleen Kiovaan, mikä on johtanut yhden ihmisen kuolemaan ja yli kymmenen haavoittumiseen. Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi kuvasi iskua yhdeksi…
Ulkomaat
Norjassa tapahtui tuhoisa palo, joka jätti noin 400 ihmistä kodittomiksi. Kahdeksanvuotias Storm Ulsund menetti perheensä kodin ja koki pelottavia hetkiä tulipalon aikana.…
Ulkomaat
Hamas on nimittänyt Khalil al-Hayyan poliittisen siiven johtajaksi. Hän on aiemmin toiminut pääneuvottelijana Israelin kanssa käytävissä aseleponeuvotteluissa. Al-Hayya ottaa tehtävän vastaan Yahya…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.