Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Politiikassa Garden Helsinki -hanke herättää epäluottamusta hallitusta kohtaan, kun taas rikoksissa Ratinan puukottaja sai pitkän vankeustuomion. Työttömyys kasvaa…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Finnairin lento Thessaloníkista Helsinkiin keskeytyi, kun haikara osui koneen runkoon. Tapahtuma tapahtui ennen nousua ja kone rullasi takaisin lentoasemalle. Finnair teki koneelle teknisen tarkastuksen ja matkustajille ilmoitettiin uusi lähtöaika.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Finnairin lento Thessaloníkista Helsinkiin keskeytyi, kun haikara osui koneen runkoon. Tapahtuma tapahtui ennen nousua ja kone rullasi takaisin lentoasemalle. Finnair teki koneelle teknisen tarkastuksen ja matkustajille ilmoitettiin uusi lähtöaika.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.7.2026 klo 16:21, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Finnairin lento keskeytyi Kreikassa • Finnairin lento keskeytyi lintutörmäyksestä.
Finnairin lento keskeytyi Kreikassa
Finnairin lento Kreikasta Helsinkiin keskeytyi, koska haikara osui koneeseen. Tämä tapahtui ennen nousua. Kone palasi takaisin lentoasemalle. Finnair tarkasti koneen ja kertoi matkustajille uuden lähtöajan.
Finnairin lento Thessaloníkista Helsinkiin keskeytyi, kun haikara osui koneen runkoon. Tapahtuma tapahtui ennen nousua ja kone rullasi takaisin lentoasemalle. Finnair teki koneelle teknisen tarkastuksen ja matkustajille ilmoitettiin uusi…
Finnairin lento Thessalonikista Helsinkiin keskeytyi äkillisesti kiitotiellä, kun kone törmäsi lintuunkin. Kapteeni ilmoitti matkustajille, että törmäys tapahtui, ja lintu saattoi olla pelikaani. Törmäyksen jälkeen tunnelma rauhoittui, vaikka osa…
Nurmijärvellä tapahtui maanantaina vakava liikenneonnettomuus, jossa kaksi henkilöautoa törmäsi toisiinsa. Onnettomuus tapahtui Hangonväylällä kello 15.15, ja pelastustoimet ovat käynnissä. Liikenne on katkaistu…
Liikenne
Kuusamossa tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa 1960-luvulla syntynyt mies kuoli jäätyessään mönkijän alle. Onnettomuus tapahtui 20. heinäkuuta aamulla, ja poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana sekä…
Liikenne
Virtain kuolonkolarin kuljettaja on todennäköisesti nukahtanut rattiin, arvioi poliisi. Onnettomuudessa kuoli kaksi henkilöä ja kaksi lasta loukkaantui. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden…
Liikenne
Etelä-Pohjanmaan Lappajärvellä tapahtui perjantaina moottoripyöräonnettomuus, jossa 1970-luvulla syntynyt mies menehtyi. Onnettomuus tapahtui Kärnänlenkillä, kun mies ajautui tieltä pellolle. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Liikenne
Itäisellä Suomenlahdella ollut merialueen rajoitus on purettu. Rajoitus otettiin käyttöön mahdollisten lennokkien torjunnan vuoksi, mutta Suomeen ei saapunut harhautuneita lennokkeja. Rajoitus oli…
Liikenne
Moottoripyöräilijä menehtyi liikenneonnettomuudessa Kirkkonummella perjantai-iltana. Onnettomuus tapahtui Porkkalantiellä, ja kuljettaja ajautui tieltä tuntemattomasta syystä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.