Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Politiikassa Garden Helsinki -hanke herättää epäluottamusta hallitusta kohtaan, kun taas rikoksissa Ratinan puukottaja sai pitkän vankeustuomion. Työttömyys kasvaa…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vaasassa tutkitaan 8-vuotiaan lapsen pahoinpitelyä, jossa häneen kaadettiin putkenavausnestettä. Tapahtuma tallentui valvontakameroihin, ja poliisi on kuulustellut asiaan liittyviä henkilöitä. Uhrille aiheutui vakavia vammoja, ja hänet kuljetettiin sairaalahoitoon.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vaasassa tutkitaan 8-vuotiaan lapsen pahoinpitelyä, jossa häneen kaadettiin putkenavausnestettä. Tapahtuma tallentui valvontakameroihin, ja poliisi on kuulustellut asiaan liittyviä henkilöitä. Uhrille aiheutui vakavia vammoja, ja hänet kuljetettiin sairaalahoitoon.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.7.2026 klo 16:45, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi tutkii 8-vuotiaan pahoinpitelyä Vaasassa • 8-vuotias poika joutui pahoinpitelyn uhriksi.
Poliisi tutkii 8-vuotiaan pahoinpitelyä Vaasassa
Vaasassa on tapahtunut pahoinpitely, jossa 8-vuotiaan lapsen päälle kaadettiin putkenavausnestettä. Tapahtuma näkyi valvontakameroissa. Poliisi on kuulustellut asiasta tietäviä henkilöitä. Lapsi sai vakavia vammoja ja hänet vietiin sairaalaan.
Vaasassa tutkitaan 8-vuotiaan lapsen pahoinpitelyä, jossa häneen kaadettiin putkenavausnestettä. Tapahtuma tallentui valvontakameroihin, ja poliisi on kuulustellut asiaan liittyviä henkilöitä. Uhrille aiheutui vakavia vammoja, ja hänet kuljetettiin sairaalahoitoon.
Vaasassa koulun pihalla kaadettiin syövyttävää nestettä 8-vuotiaan pojan päähän. Tapahtuma tallentui valvontakameroihin, ja poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä. Vanhemmat epäilevät, että teolla saattaa olla rasistinen tausta.
Vaasassa 8-vuotiaan pojan päälle kaadettiin syövyttävää ainetta, mikä aiheutti vakavia vammoja. Poika on nyt päässyt sairaalasta kotiin, mutta hänen hiuksensa lähtevät edelleen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vaasa, #Pahoinpitely
Sipoon Söderkullassa tapahtui torstai-iltapäivällä väkivaltarikos, jossa naista ja koiraa puukotettiin. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä ja eläinsuojelurikoksena. Etsintöjä suoritettiin läheisellä Taasjärvellä, jossa…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pahoinpitely, #Poliisi
16-vuotiaan ukrainalaispojan epäillään kaataneen syövyttävää ainetta 8-vuotiaan lapsen päälle Vaasan Ristinummella. Tapaus tapahtui koulun pihalla, ja uhrille aiheutui vakavia vammoja. Tutkinta etenee…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vaasa, #Pahoinpitely
Vaasassa tapahtui ryöstö, jossa nuorisoporukka hyökkäsi uhrin kimppuun. Uhri sai iskuja kasvoihin ja omaisuuttaan anastettiin. Poliisi etsii epäiltyjä ja pyytää havaintoja erityisesti…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vaasa, #Poliisi
Helsingin Mellunmäessä poliisi tutkii 66-vuotiaan miehen asuntoa, joka on epäiltynä 80-vuotiaan naisen puukotuksesta. Puukotus tapahtui Kontulan metroasemalla, ja epäilty myönsi teon. Poliisi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Viitasaaren kerrostalopalon tutkinta on edennyt, mutta jatkuu edelleen. Poliisi on kuullut useita henkilöitä ja analysoi näytteitä. Palon epäillään olevan tahallisesti sytytetty, ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.