Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Hallitus on päättänyt lopettaa Garden Helsingin tuen, mikä yllätti hankkeen johtajan. Samalla Yhdysvallat jatkaa iskujaan Iraniin, ja varusmies…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Rukalla tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa 1960-luvulla syntynyt mies kuoli. Hän jäi kaatuneen mönkijän alle työtehtävässään. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana ja työtapaturmana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Rukalla tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa 1960-luvulla syntynyt mies kuoli. Hän jäi kaatuneen mönkijän alle työtehtävässään. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana ja työtapaturmana.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.7.2026 klo 20:11, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mönkijäonnettomuudessa mies kuoli Rukalla • Mönkijäonnettomuus Kuusamossa vaati hengen • Mönkijäonnettomuus Kuusamossa vaati hengen.
Mönkijäonnettomuudessa kuoli mies
Rukalla tapahtui onnettomuus, jossa mies kuoli. Hän ajoi mönkijää työtehtävässä. Mönkijä kaatui ja mies jäi sen alle. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana.
Rukalla tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa 1960-luvulla syntynyt mies kuoli. Hän jäi kaatuneen mönkijän alle työtehtävässään. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana ja työtapaturmana.
Kuusamossa tapahtui maanantaina mönkijäonnettomuus, jossa 1960-luvulla syntynyt mies kuoli. Mies oli työtehtävissään kuljettamassa mönkijää, kun hän jäi kaatuneen ajoneuvon alle. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana ja työtapaturmana.
Kuusamossa tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa 1960-luvulla syntynyt mies kuoli. Onnettomuus tapahtui aamukahdeksan jälkeen, kun mies jäi kaatuneen mönkijän alle. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana ja työtapaturmana.
Kuusamossa tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa 1960-luvulla syntynyt mies kuoli jäätyessään mönkijän alle. Onnettomuus tapahtui 20. heinäkuuta aamulla, ja poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana sekä työtapaturmana.
Kuusamon Rukalla tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa yksi henkilö kuoli. Onnettomuus tapahtui aamulla, kun mönkijää ajanut mies jäi kaatuneen ajoneuvon alle. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana ja työtapaturmana.
Rukalla tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa mies menetti henkensä. Poliisi vahvisti tapauksen ja kertoi, että pelastuslaitos osallistui uhrin irrottamiseen onnettomuuspaikalta.
Rukalla tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa yksi henkilö menehtyi. Poliisin mukaan 1960-luvulla syntynyt mies jäi kaatuneen mönkijän alle työtehtävissään. Onnettomuus tapahtui maanantaiaamuna.
Ryanairin lennolla tapahtui onnettomuus, jossa mies oli vaarassa pudota ulos ikkunasta. Alustavien tietojen mukaan tuntematon esine vaurioitti moottoria nousun aikana Thessalonikissa. Onnettomuus tapahtui 10. heinäkuuta matkalla Kreikasta Saksaan.
Ryanairin lennolla tapahtui onnettomuus, jossa mies oli lähellä pudota koneesta. Alustavien tietojen mukaan tuntematon esine vaurioitti moottoria nousun aikana Thessalonikista. Onnettomuus tapahtui 10. heinäkuuta matkalla Kreikasta Saksaan.
Rukalla tapahtui mönkijäonnettomuus, jossa 1960-luvulla syntynyt mies kuoli. Onnettomuus tapahtui työtehtävien aikana, ja pelastuslaitos auttoi uhrin irrottamisessa. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Ruka, #Kuusamo
Hyvinkäällä on tapahtunut pienlentokoneen onnettomuus, kun kone on pudonnut moottoriradan alueelle. Pelastuslaitos on käynnistänyt pelastustoimet ja alueella on hälytysajoneuvoja. Lentoaseman ympärille on…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Nurmijärvellä tapahtui maanantaina iltapäivällä kahden henkilöauton nokkakolari. Onnettomuus tapahtui Hangontiellä, kun toinen auto ajautui vastaantulevien kaistalle. Liikenne on keskeytetty onnettomuuspaikan raivaamiseen asti.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Virtain kuolonkolarin kuljettaja on todennäköisesti nukahtanut rattiin, arvioi poliisi. Onnettomuudessa kuoli kaksi henkilöä ja kaksi lasta loukkaantui. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden…
Liikenne
Etelä-Pohjanmaan Lappajärvellä tapahtui perjantaina moottoripyöräonnettomuus, jossa 1970-luvulla syntynyt mies menehtyi. Onnettomuus tapahtui Kärnänlenkillä, kun mies ajautui tieltä pellolle. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Liikenne
Itäisellä Suomenlahdella ollut merialueen rajoitus on purettu. Rajoitus otettiin käyttöön mahdollisten lennokkien torjunnan vuoksi, mutta Suomeen ei saapunut harhautuneita lennokkeja. Rajoitus oli…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.