Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Hallitus on päättänyt lopettaa Garden Helsingin tuen, mikä yllätti hankkeen johtajan. Samalla Yhdysvallat jatkaa iskujaan Iraniin, ja varusmies…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Norja on noussut 12 sijaa Fifa-rankingissa ja on nyt sijalla 19. Joukkueen menestys MM-kisoissa, jossa se eteni puolivälieriin, on vaikuttanut nousuun. Espanja nousi rankingin kärkeen voitettuaan MM-finaalin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Norja on noussut 12 sijaa Fifa-rankingissa ja on nyt sijalla 19. Joukkueen menestys MM-kisoissa, jossa se eteni puolivälieriin, on vaikuttanut nousuun. Espanja nousi rankingin kärkeen voitettuaan MM-finaalin.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.7.2026 klo 13:36, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Norja nousi Fifa-rankingissa • Norja nousi Fifa-rankingissa 12 sijaa • Norja nousi Fifa-rankingissa.
Norja nousi Fifa-rankingissa
Norja on noussut Fifa-rankingissa sijalle 19. Se nousi 12 sijaa, koska se pelasi hyvin MM-kisoissa. Norja eteni puolivälieriin ja sai paljon huomiota. Espanja voitti MM-finaalin ja nousi ykköseksi.
Norja on noussut 12 sijaa Fifa-rankingissa ja on nyt sijalla 19. Joukkueen menestys MM-kisoissa, jossa se eteni puolivälieriin, on vaikuttanut nousuun. Espanja nousi rankingin kärkeen voitettuaan MM-finaalin.
Norja on noussut 12 sijaa Fifa-rankingissa ja on nyt sijalla 19. Joukkueen menestys MM-kisoissa, jossa se eteni puolivälieriin, on vaikuttanut nousuun. Espanja on noussut rankingin kärkeen voitettuaan MM-finaalin.
Norja on noussut 12 sijaa Fifa-rankingissa ja on nyt sijalla 19. Joukkueen menestys MM-kisoissa, jossa se eteni puolivälieriin, on vaikuttanut nousuun. Espanja nousi rankingin kärkeen voitettuaan MM-finaalin.
Espanja saa voitostaan jalkapallon MM-kisoissa 51 miljoonaa dollaria, mikä vastaa noin 44,6 miljoonaa euroa. Finaalissa toiseksi jäänyt Argentiina saa 34 miljoonaa dollaria…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Espanja, #MMkisat
Espanja voitti jalkapallon MM-kultaa, kun se voitti loppuottelussa Argentiinan. Joukkue osoitti, että pallonhallintapeli voi edelleen tuottaa voittoja, vaikka nykyjalkapallo on muuttunut suoraviivaisemmaksi.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Espanja
Espanja ja Argentiina kohtaavat toisensa jalkapallon maailmanmestaruusottelussa. Molemmat joukkueet ovat osoittaneet vahvaa peliä turnauksen aikana ja ovat valmiita taistelemaan voitosta. Ottelu herättää…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Espanja
Unai Simón on noussut Espanjan MM-joukkueen keskeiseksi pelaajaksi ennen finaalia Argentiinaa vastaan. Athletic Bilbaon maalivahti on pelannut kuusi nollapeliä seitsemässä ottelussa ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Espanja, #MMkisat
Espanjan jalkapallojoukkueen harjoitukset on peruttu ennen MM-kisojen loppuvaiheita. Pronssiottelussa kohtaavat Englanti ja Ranska, jotka molemmat hävisivät välierissä. Kisojen loppuottelu Argentiina ja Espanja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Espanja, #MMkisat
MM-kisat on saatu päätökseen, ja toimittajat arvioivat turnauksen huippupelaajia, kuten Lionel Messiä ja Cristiano Ronaldoa. Keskustelussa käsitellään myös Espanjan menestystä ja Donald…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Espanja
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.