Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Politiikassa Garden Helsinki -hanke herättää epäluottamusta hallitusta kohtaan, kun taas rikoksissa Ratinan puukottaja sai pitkän vankeustuomion. Työttömyys kasvaa…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ilves kohtaa TPS:n tärkeässä Veikkausliiga-ottelussa, jossa pistemenetyksiin ei ole varaa. Tamperelaiset ovat jääneet kuuden pisteen päähän sarjanousijasta, ja ylemmän loppusarjan paikka on uhattuna. Samalla Ilves valmistautuu eurokentille, kun se eteni Konferenssiliigan karsintojen seuraavalle kierrokselle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ilves kohtaa TPS:n tärkeässä Veikkausliiga-ottelussa, jossa pistemenetyksiin ei ole varaa. Tamperelaiset ovat jääneet kuuden pisteen päähän sarjanousijasta, ja ylemmän loppusarjan paikka on uhattuna. Samalla Ilves valmistautuu eurokentille, kun se eteni Konferenssiliigan karsintojen seuraavalle kierrokselle.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.7.2026 klo 13:58, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ilves tarvitsee voittoja kärkitaistelussa • Ilves tavoittelee tärkeitä vieraspisteitä.
Ilves tarvitsee voittoja
Ilves pelaa tänään TPS:ää vastaan Veikkausliigassa. Ilveksellä on tärkeä ottelu, koska se on jäänyt kuuden pisteen päähän TPS:stä. Jos Ilves häviää, se voi menettää mahdollisuuden ylempään loppusarjaan. Ilves on myös pelannut europelejä ja voittanut FC Differdangen.
Ilves kohtaa TPS:n tärkeässä Veikkausliiga-ottelussa, jossa pistemenetyksiin ei ole varaa. Tamperelaiset ovat jääneet kuuden pisteen päähän sarjanousijasta, ja ylemmän loppusarjan paikka on uhattuna. Samalla Ilves valmistautuu eurokentille, kun…
Ilves kohtaa tänään Turun Palloseuran tärkeässä liigaottelussa. Tamperelaiset tarvitsevat voittoa taistellessaan ylemmän loppusarjan paikasta. Päävalmentaja Camilo Speranza johtaa joukkuettaan ensimmäistä kertaa kotimaan liigassa.
Espanja voitti jalkapallon MM-kultaa, kun se voitti loppuottelussa Argentiinan. Joukkue osoitti, että pallonhallintapeli voi edelleen tuottaa voittoja, vaikka nykyjalkapallo on muuttunut suoraviivaisemmaksi.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
FC Inter sai tasapelin Pietarsaaressa, vaikka joukkue kierrätti pelaajiaan. Turkulaiset esittivät hyvää peliä ja onnistuivat keräämään yhden pisteen. Ottelu oli tärkeä osa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Espanja ja Argentiina kohtaavat toisensa jalkapallon maailmanmestaruusottelussa. Molemmat joukkueet ovat osoittaneet vahvaa peliä turnauksen aikana ja ovat valmiita taistelemaan voitosta. Ottelu herättää…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Englanti voitti jalkapallon miesten MM-kisojen pronssimitalin, kun se päihitti Ranskan 6–4. Brittimedia reagoi voittoon ristiriitaisin tuntein, ja monet toimittajat ihmettelivät Englannin esitystä.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Lionel Messi on voittanut maailmanmestaruuden Argentiinan jalkapallomaajoukkueen kanssa. Tämä voitto on ollut merkittävä hetki hänen urallaan, joka on ollut täynnä saavutuksia ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Saksan jalkapalloliitto ja Red Bull ovat päässeet sopimukseen Jürgen Kloppin valmentajuudesta. Sopimuksen yksityiskohdat on selvitetty, ja Kloppin odotetaan allekirjoittavan sopimuksen ensi perjantaina.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.