Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Hallitus on päättänyt lopettaa Garden Helsingin tuen, mikä yllätti hankkeen johtajan. Samalla Yhdysvallat jatkaa iskujaan Iraniin, ja varusmies…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Virroilla tapahtui kuolonkolarin tutkinta, jossa poliisi epäilee kuljettajan nukkuneen rattiin. Onnettomuus tapahtui, kun henkilöauto törmäsi jäteautoon. Kuljettajan päihtymystä tai sairaskohtausta ei ole toistaiseksi vahvistettu.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Virroilla tapahtui kuolonkolarin tutkinta, jossa poliisi epäilee kuljettajan nukkuneen rattiin. Onnettomuus tapahtui, kun henkilöauto törmäsi jäteautoon. Kuljettajan päihtymystä tai sairaskohtausta ei ole toistaiseksi vahvistettu.
Aiheesta on julkaistu 13 juttua, 8 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.7.2026 klo 12:08, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, MTV Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi tutkii kuolonkolarin syytä • Vaasassa liikenneonnettomuus, poliisi etsii silminnäkijöitä • Poliisi tutkii puukotusta Helsingissä.
Poliisi tutkii kuolonkolarin syytä
Virroilla tapahtui kuolonkolarin tutkinta. Poliisi uskoo, että kuljettaja nukahti rattiin. Henkilöauto törmäsi jäteautoon. Onnettomuudessa kuoli kaksi aikuista ja kaksi lasta joutui sairaalaan.
Virroilla tapahtui kuolonkolarin tutkinta, jossa poliisi epäilee kuljettajan nukkuneen rattiin. Onnettomuus tapahtui, kun henkilöauto törmäsi jäteautoon. Kuljettajan päihtymystä tai sairaskohtausta ei ole toistaiseksi vahvistettu.
Vaasassa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa mopoilija loukkaantui lievästi. Onnettomuus tapahtui liikenneympyrässä, kun autoilija ajoi mopoilijan eteen ja poistui paikalta. Poliisi pyytää silminnäkijöitä ja tapahtumaan osallista autoilijaa ottamaan yhteyttä.
Helsingin Mellunmäessä poliisi tutkii 66-vuotiaan miehen asuntoa, joka on epäiltynä 80-vuotiaan naisen puukotuksesta. Puukotus tapahtui Kontulan metroasemalla, ja epäilty myönsi teon. Poliisi sai miehen kiinni nopeasti valvontakameroiden tallenteiden…
Pohjanmaan poliisi tutkii onnettomuutta, jossa autoilija oli lähes törmäämässä mopoilijaan Vaasassa. Autoilija poistui paikalta, eikä jäänyt selvittämään tilannetta. Poliisi pyytää autoilijaa ja silminnäkijöitä ottamaan yhteyttä.
Vaasassa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa mopoilija kaatui auton vuoksi. Poliisi pyytää silminnäkijöitä ja autoilijaa ilmoittautumaan. Onnettomuus tapahtui perjantaiaamuna, ja mopoilija loukkaantui lievästi.
Helsingin Kontulassa tapahtuneessa puukotuksessa noin 80-vuotias nainen valikoitui todennäköisesti sattumalta uhriksi. Poliisi epäilee yli 50-vuotiasta miestä puukotuksesta, ja hän on myöntänyt teon. Tapahtuma sattui metroaseman edustalla, ja poliisi…
Helsingin Kontulassa tapahtui puukotus, jossa 80-vuotias nainen kuoli. Epäiltynä teosta on 66-vuotias suomalaismies, joka on myöntänyt tekonsa. Poliisi vaatii hänen vangitsemistaan, ja teon motiivi on vielä selvittämättä.
Helsingin Kontulassa tapahtuneesta puukotuksesta epäilty viisikymppinen mies on myöntänyt teon. Hän surmasi noin 80-vuotiaan naisen metroaseman edustalla ja pakeni Mellunmäkeen, jossa poliisi otti hänet kiinni. Poliisi esittää miehen…
Helsingin Kontulassa tapahtui puukotus, jossa noin 80-vuotias nainen kuoli. Epäilty viisikymppinen mies on myöntänyt teon ja hänet pidätettiin Mellunmäessä. Poliisi epäilee häntä taposta ja esittää vangitsemista alkuviikosta.
Helsingin Kontulassa tapahtui puukotus, jossa noin 80-vuotias nainen kuoli. Epäilty, viisikymppinen mies, on myöntänyt teon ja hänet otettiin kiinni Mellunmäessä. Poliisi esittää miehen vangitsemista alkuviikosta.
Helsingin Kontulassa tapahtui henkirikos, jossa yli 50-vuotias mies epäillään 80-vuotiaan naisen puukotuksesta. Mies on myöntänyt teon poliisille, ja rikos tallentui valvontakameroihin. Poliisi otti epäillyn kiinni metrosta teon jälkeen.
Helsingin Kontulassa tapahtui 80-vuotiaan naisen puukotus, jonka epäillään tehneen yli 50-vuotias mies. Väkivallanteko tallentui valvontakameralle, ja poliisi otti epäillyn kiinni metroasemalta. Uhri ja epäilty eivät tunteneet toisiaan ennestään.
Moottoripyöräilijä menehtyi liikenneonnettomuudessa Kirkkonummella perjantai-iltana. Onnettomuus tapahtui Porkkalantiellä, ja kuljettaja ajautui tieltä tuntemattomasta syystä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kaksi ihmistä menehtyi liikenneonnettomuudessa Virroilla, Pirkanmaalla. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Onnettomuudessa loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin poliisi pysäytti bussin, koska saatiin ilmoitus mahdollisesta aseesta. Tarkistuksessa ei kuitenkaan löytynyt asetta, ja havainto osoittautui vääräksi. Poliisi ei jatka asiassa…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Poliisi
Helsingin poliisi varoittaa korkeiden rakenteiden kiipeämisestä. Mies kiipesi Isoisänsillan rakenteille ottaakseen kuvia, mikä aiheutti merkittävän loukkaantumisriskin. Poliisi puhutteli miestä, mutta rikosta ei…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Poliisi
Vaasassa järjestettiin Big Day -festivaalin aikana sähköpotkulautojen valvontaa, jossa poliisi havaitsi 27 päihtynyttä kuljettajaa. Valvontaa tehtiin vain lyhyitä jaksoja muun kiireen vuoksi,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Vaasa, #Poliisi
Etelä-Pohjanmaan Lappajärvellä tapahtui perjantaina moottoripyöräonnettomuus, jossa 1970-luvulla syntynyt mies menehtyi. Onnettomuus tapahtui Kärnänlenkillä, kun mies ajautui tieltä pellolle. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.