Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Hallitus on päättänyt lopettaa Garden Helsingin tuen, mikä yllätti hankkeen johtajan. Samalla Yhdysvallat jatkaa iskujaan Iraniin, ja varusmies…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi tutkii yli 50-vuotiasta miestä, joka epäillään 80-vuotiaan naisen tappamisesta Helsingissä. Mies myöntää teon, ja poliisi aikoo vangita hänet alkuviikosta. Teko tapahtui Kontulan metroaseman läheisyydessä lauantaina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi tutkii yli 50-vuotiasta miestä, joka epäillään 80-vuotiaan naisen tappamisesta Helsingissä. Mies myöntää teon, ja poliisi aikoo vangita hänet alkuviikosta. Teko tapahtui Kontulan metroaseman läheisyydessä lauantaina.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.7.2026 klo 09:11, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies epäilty 80-vuotiaan naisen tappamisesta • Mies epäilty 80-vuotiaan naisen taposta • Kontulan taposta epäilty myönsi teon.
Mies tappoi 80-vuotiaan naisen
Poliisi epäilee yli 50-vuotiasta miestä 80-vuotiaan naisen tappamisesta Helsingissä. Mies myöntää teon ja poliisi vangitsee hänet alkuviikosta. Teko tapahtui Kontulan metroaseman lähellä. Poliisi otti miehen kiinni metrossa.
Poliisi tutkii yli 50-vuotiasta miestä, joka epäillään 80-vuotiaan naisen tappamisesta Helsingissä. Mies myöntää teon, ja poliisi aikoo vangita hänet alkuviikosta. Teko tapahtui Kontulan metroaseman läheisyydessä lauantaina.
Poliisi tutkii 50-vuotiasta miestä, joka epäillään 80-vuotiaan naisen surmasta Helsingissä. Teko tapahtui lauantaina Kontulassa, ja epäilty myöntää teon kuulusteluissa. Poliisi aikoo vangita epäillyn alkuviikosta.
Helsingin poliisi ilmoittaa, että Kontulan metroaseman lauantaisesta taposta epäilty mies on myöntänyt syyllisyytensä. Tapauksen tutkinta jatkuu, ja lisätietoja on tulossa myöhemmin.
Helsingin Kontulassa tapahtui lauantaina puukotus, jossa noin 80-vuotias nainen kuoli. Poliisi tutkii tapausta tappona, ja alustavien tietojen mukaan uhri ja epäilty eivät…
Rikos • jaetut avainsanat: #Kontula, #Helsinki
Sipoon Söderkullassa tapahtui torstai-iltapäivällä väkivaltarikos, jossa naista ja koiraa puukotettiin. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä ja eläinsuojelurikoksena. Etsintöjä suoritettiin läheisellä Taasjärvellä, jossa…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Viitasaaren kerrostalopalon tutkinta on edennyt, mutta jatkuu edelleen. Poliisi on kuullut useita henkilöitä ja analysoi näytteitä. Palon epäillään olevan tahallisesti sytytetty, ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin Asema-aukiolta löytyi varhain torstaiaamuna puukotettu mies. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä, ja uhri on saanut vakavia vammoja. Epäilty tekijä on paennut…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin Kontulassa tapahtui 80-vuotiaan naisen puukotus, jonka epäillään tehneen yli 50-vuotias mies. Väkivallanteko tallentui valvontakameralle, ja poliisi otti epäillyn kiinni metroasemalta. Uhri…
Rikos • jaetut avainsanat: #Kontula, #Helsinki
Hämeenlinnassa tapahtui torstaina ryöstö, jossa naamioitunut mies uhkasi puukolla kaupan henkilökuntaa. Hän sai saaliikseen noin 400 euroa ja pakeni paikalta ennen poliisin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.