Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Hallitus on päättänyt lopettaa Garden Helsingin tuen, mikä yllätti hankkeen johtajan. Samalla Yhdysvallat jatkaa iskujaan Iraniin, ja varusmies…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Dallas Wings saavutti voiton Los Angeles Sparksista WNBA:ssa, voittaen ottelun 90–82. Awak Kuier pelasi yli yhdeksän minuuttia ja teki neljä pistettä. Tämä voitto oli Dallasille kuudes perättäinen, ja joukkue on WNBA:n länsilohkossa neljäntenä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Dallas Wings saavutti voiton Los Angeles Sparksista WNBA:ssa, voittaen ottelun 90–82. Awak Kuier pelasi yli yhdeksän minuuttia ja teki neljä pistettä. Tämä voitto oli Dallasille kuudes perättäinen, ja joukkue on WNBA:n länsilohkossa neljäntenä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.7.2026 klo 22:49, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Dallas Wings voitti Los Angeles Sparksin • Dallas Wings voitti Los Angeles Sparksin • Dallas voitti Los Angelesin WNBA:ssa.
Dallas Wings voitti Sparksin
Dallas Wings voitti Los Angeles Sparksin WNBA:ssa. Ottelun loppunumero oli 90–82. Awak Kuier pelasi yli yhdeksän minuuttia ja teki neljä pistettä. Dallas on voittanut kuusi ottelua peräkkäin ja on neljäntenä länsilohkossa.
Dallas Wings saavutti voiton Los Angeles Sparksista WNBA:ssa, voittaen ottelun 90–82. Awak Kuier pelasi yli yhdeksän minuuttia ja teki neljä pistettä. Tämä voitto oli Dallasille kuudes perättäinen, ja…
Dallas Wings, Awak Kuierin joukkue, voitti Los Angeles Sparksin WNBA:ssa lukemin 90–82. Kuier pelasi yli yhdeksän minuuttia ja teki neljä pistettä. Tämä voitto oli Dallasille kuudes perättäinen, ja…
Dallas Wings voitti Los Angeles Sparksin WNBA-ottelussa 90–82. Awak Kuier pelasi yli yhdeksän minuuttia ja teki neljä pistettä. Dallas on voittanut kuusi ottelua peräkkäin ja on länsilohkossa neljäntenä.
Awak Kuier pelasi Dallas Wingsin avauskokoonpanossa WNBA:ssa ja teki kauden suurimmat minuutit. Hän keräsi ottelussa 10 pistettä, 12 levypalloa ja seitsemän syöttöä,…
Koripallo • jaetut avainsanat: #AwakKuier, #DallasWings
Dallas Wings saavutti viidennen peräkkäisen voittonsa, kun se voitti Chicagon WNBA:ssa lukemin 98–91. Awak Kuier pelasi ottelussa vain vajaat 8 minuuttia ja…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #WNBA
Dallas Wings voitti Toronto Tempon 89–76 WNBA:ssa. Awak Kuier heitti ottelussa 10 pistettä ja keräsi 6 levypalloa. Dallas on neljäntenä liigassa, kun…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #WNBA
Dallas Wings kärsi toisen peräkkäisen tappion WNBA:ssa, kun Minnesota Lynx voitti 85–77. Awak Kuier pelasi 16 minuuttia ja teki vain kaksi pistettä.…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #AwakKuier
Dallas Wings voitti Seattle Stormin 112–110 naisten WNBA-liigassa jatkoajalla. Awak Kuier pelasi ottelussa 22 minuuttia ja teki 6 pistettä. Voitto venytti Seattlen…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #AwakKuier
Dallas Wings voitti Toronto Tempon 108–95 WNBA:ssa, jatkaen voittosarjaansa neljään otteluun. Awak Kuier pelasi vain 11 minuuttia, mikä on hänen pienin peliminuuttinsa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #AwakKuier
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.