Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Petteri Orpo ilmoitti, että hallitus ei enää edistä Garden Helsingin valtiontukea. Pääministeri Petteri Orpo on pahoillaan Garden…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
FC Inter sai tasapelin Pietarsaaressa, vaikka joukkue kierrätti pelaajiaan. Turkulaiset esittivät hyvää peliä ja onnistuivat keräämään yhden pisteen. Ottelu oli tärkeä osa joukkueen valmistautumista tuleviin haasteisiin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
FC Inter sai tasapelin Pietarsaaressa, vaikka joukkue kierrätti pelaajiaan. Turkulaiset esittivät hyvää peliä ja onnistuivat keräämään yhden pisteen. Ottelu oli tärkeä osa joukkueen valmistautumista tuleviin haasteisiin.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.7.2026 klo 21:33, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Turun Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Inter pelasi vakuuttavasti Pietarsaaressa • Jaro ja Inter pelasivat tasan • Jaro ja Inter tasasivat pisteet Pietarsaaressa.
Inter pelasi hyvin Pietarsaaressa
FC Inter pelasi tasapelin Pietarsaaressa. Joukkue kierrätti pelaajiaan, mutta pelasi silti hyvin. Turkulaiset saivat yhden pisteen. Tämä ottelu oli tärkeä valmistautumisessa tuleviin peleihin.
FC Inter sai tasapelin Pietarsaaressa, vaikka joukkue kierrätti pelaajiaan. Turkulaiset esittivät hyvää peliä ja onnistuivat keräämään yhden pisteen. Ottelu oli tärkeä osa joukkueen valmistautumista tuleviin haasteisiin.
Miesten jalkapalloliigassa Jaro ja Inter pelasivat 0–0-tasapelin. Ottelussa oli paikalla 2 571 katsojaa. Molemmat joukkueet saivat luotua paikkoja, mutta maaleja ei syntynyt.
Jaro pelasi sunnuntaina maalittoman tasapelin Interin kanssa miesten jalkapalloliigassa. Inter on sarjataulukossa toisena, kun taas Jaro on sijalla 11. Jaron päävalmentaja ilmaisi pettymyksensä, sillä joukkueella oli mahdollisuus tehdä…
Jaro ja Inter pelasivat sunnuntaina maalittoman tasapelin Pietarsaaressa. Inter on miesten jalkapalloliigan sarjataulukossa toisena, kun taas Jaro on sijalla 11. Interin päävalmentaja Vesa Vasara ilmaisi pettymyksensä, sillä joukkueella…
Jaro pelasi sunnuntaina maalittoman tasapelin Interin kanssa miesten jalkapalloliigassa. Inter on sarjataulukossa toisena, kun taas Jaro on sijalla 11. Jaron päävalmentaja totesi, että joukkueen olisi pitänyt onnistua maalinteossa…
HJK:n miesten jalkapallojoukkue voitti VPS:n 2–1 kotiottelussa. Santeri Haarala avasi maalitilinsä, mutta Simon Lindholm tasoitti pelin. Teemu Pukin rangaistuspotku varmisti HJK:lle voiton.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #Miestenliiga
Espanja ja Argentiina kohtaavat toisensa jalkapallon maailmanmestaruusottelussa. Molemmat joukkueet ovat osoittaneet vahvaa peliä turnauksen aikana ja ovat valmiita taistelemaan voitosta. Ottelu herättää…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Englanti voitti jalkapallon miesten MM-kisojen pronssimitalin, kun se päihitti Ranskan 6–4. Brittimedia reagoi voittoon ristiriitaisin tuntein, ja monet toimittajat ihmettelivät Englannin esitystä.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Lionel Messi on voittanut maailmanmestaruuden Argentiinan jalkapallomaajoukkueen kanssa. Tämä voitto on ollut merkittävä hetki hänen urallaan, joka on ollut täynnä saavutuksia ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Miesten jalkapalloliigassa pelattiin useita otteluita, joissa Jaro ja Inter päätyivät tasapeliin 0–0. KuPS johtaa sarjaa 33 pisteellä, kun taas IFK Mariehamn on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jaro, #Inter
Saksan jalkapalloliitto ja Red Bull ovat päässeet sopimukseen Jürgen Kloppin valmentajuudesta. Sopimuksen yksityiskohdat on selvitetty, ja Kloppin odotetaan allekirjoittavan sopimuksen ensi perjantaina.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.