Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Petteri Orpo ilmoitti, että hallitus ei enää edistä Garden Helsingin valtiontukea. Pääministeri Petteri Orpo on pahoillaan Garden…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tanskalainen pyöräilijä Jonas Vingegaard keskeytti Ranskan ympäriajon rajun kaatumisen vuoksi. Kaatuminen tapahtui 15. Etapilla, kun jäljellä oli noin 20 kilometriä. Vingegaard loukkasi kättään ja poistui ambulanssilla tapahtumapaikalta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tanskalainen pyöräilijä Jonas Vingegaard keskeytti Ranskan ympäriajon rajun kaatumisen vuoksi. Kaatuminen tapahtui 15. Etapilla, kun jäljellä oli noin 20 kilometriä. Vingegaard loukkasi kättään ja poistui ambulanssilla tapahtumapaikalta.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.7.2026 klo 19:40, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Helsingin Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vingegaardin Ranskan ympäriajo päättyi kaatumiseen • Evenepoel voitti Ranskan ympäriajon etapin • Vingegaard keskeytti Tour de Francen.
Vingegaard kaatui Ranskan ympäriajossa
Tanskalainen pyöräilijä Jonas Vingegaard kaatui Ranskan ympäriajon 15. Etapilla. Kaatuminen tapahtui, kun jäljellä oli noin 20 kilometriä. Vingegaard loukkasi kättään ja meni ambulanssilla hoitoon. Hän oli ennen kaatumista toisena kilpailussa.
Tanskalainen pyöräilijä Jonas Vingegaard keskeytti Ranskan ympäriajon rajun kaatumisen vuoksi. Kaatuminen tapahtui 15. Etapilla, kun jäljellä oli noin 20 kilometriä. Vingegaard loukkasi kättään ja poistui ambulanssilla tapahtumapaikalta.
Ranskan ympäriajon 15. Etapilla Remco Evenepoel voitti kilpailun ajalla 4.23.09. Tadej Pogacar tuli maaliin samaan aikaan, mutta Pogacar johtaa kokonaiskilpailua. Isaac del Toro sijoittui kolmanneksi kuusi sekuntia jäljessä…
Maantiepyöräilytähti Jonas Vingegaard keskeytti Ranskan ympäriajon kolarin seurauksena. Hän loukkaantui pahasti kilpailun 15. Etapilla, eikä pystynyt jatkamaan matkaa. Remco Evenepoel voitti etapin ja nousi kokonaiskilpailussa toiseksi.
Tanskalainen maantiepyöräilijä Jonas Vingegaard keskeytti Ranskan ympäriajon sunnuntaina 15. Etapilla rajun kaatumisen vuoksi. Vingegaard kaatui tiukassa käännöksessä, ja hänet vietiin ambulanssilla tapahtumapaikalta. Kaatumisen jälkeen Vingegaard oli kilpailussa toisena.
Jonas Vingegaard, kaksinkertainen Tour de France -voittaja, kaatui rajusti 15. Etapilla ja keskeytti kilpailun. Hän oli ennen keskeytystä toisena kokonaiskilpailussa. Vingegaard loukkasi kättään kaatumisessa, jossa kaatui myös muita…
Jonas Vingegaard, kaksinkertainen Tour de France -voittaja, kaatui rajusti sunnuntaina 15. Etapilla ja keskeytti kilpailun. Vingegaard oli ennen keskeytystä toisena kokonaiskilpailussa. Kaatumisen yhteydessä hän loukkasi kättään, ja myös…
Jonas Vingegaard, kaksinkertainen Tour de France -voittaja, kaatui rajusti sunnuntaina ja joutui keskeyttämään kilpailun. Hän oli toisena kokonaiskilpailussa ennen keskeytystään. Kaatumisessa loukkaantui myös muita ajajia.
Tanskalainen maantiepyöräilijä Jonas Vingegaard joutui keskeyttämään Ranskan ympäriajon sunnuntaina 15. Etapilla rajun kaatumisen vuoksi. Vingegaard kaatui tiukassa käännöksessä, ja hänet vietiin ambulanssilla tapahtumapaikalta. Vingegaard on voittanut Tourin aiemmin…
Fitch Ratings vahvisti Suomen luottoluokituksen AA-tasolle, ja näkymät ovat vakaat. Luokitusta tukevat vahva hallinto ja korkea tulotaso, mutta julkinen velka kasvaa. Julkisen…
Talous
Nokian Renkaat raportoi merkittävästä liikevoiton kasvusta vuoden toisella neljänneksellä. Liikevaihto nousi lähes kymmenen prosenttia, ollen noin 380 miljoonaa euroa. Liikevoitto kasvoi 34,8…
Talous
Euroopan komissio on esitellyt uuden ehdotuksen EU:n päästökaupan uudistamisesta. Ehdotuksessa ei ole suuria muutoksia, mutta uusia joustoja on tarjolla. Teollisuuspiireissä on herännyt…
Talous
Kemiran operatiivinen liikevoitto laski 31 prosenttia huhti–kesäkuussa. Liikevaihto pysyi lähes ennallaan, mutta kannattavuutta heikensivät Lähi-idän sodan nostamat kustannukset. Yhtiö arvioi kustannusinflaation kasvattavan…
Talous
Netflixin osake laski merkittävästi jälkipörssissä tulosjulkistuksen jälkeen. Yhtiön liikevaihto kasvoi 13 prosenttia, mutta se jäi kasvuennusteista. Tämä aiheutti osakkeen arvon laskun, mikä…
Talous
Helsingin pörssi päätyi loivaan nousuun perjantaina, vaikka Nokian osake laski 3,3 prosenttia. Muut eurooppalaiset pörssit laskivat, ja puolijohdealan yhtiöiden osakkeet painoivat indeksejä.…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.