Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Petteri Orpo ilmoitti, että hallitus ei enää edistä Garden Helsingin valtiontukea. Pääministeri Petteri Orpo on pahoillaan Garden…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Naisten Kansallisessa liigassa HJK voitti HPS:n selvästi 4-0. VIFK ja PK-35 Vantaa pelasivat tasapelin 1-1. HJK johtaa sarjaa 12 voitolla ja yhdellä tappiolla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Naisten Kansallisessa liigassa HJK voitti HPS:n selvästi 4-0. VIFK ja PK-35 Vantaa pelasivat tasapelin 1-1. HJK johtaa sarjaa 12 voitolla ja yhdellä tappiolla.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.7.2026 klo 20:21, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa HJK voitti HPS:n 4-0 Kansallisessa liigassa • Naisten Kansallisliiga: VIFK ja HJK voittavat • Naisten Kansallisliigassa pelattiin jalkapalloa.
HJK voitti HPS:n 4-0
Naisten Kansallisessa liigassa HJK pelasi hyvin ja voitti HPS:n 4-0. VIFK ja PK-35 Vantaa pelasivat tasapelin 1-1. HJK on sarjan kärjessä 12 voitolla ja yhdellä tappiolla. Seuraavat ottelut pelataan 25. heinäkuuta.
Naisten Kansallisessa liigassa HJK voitti HPS:n selvästi 4-0. VIFK ja PK-35 Vantaa pelasivat tasapelin 1-1. HJK johtaa sarjaa 12 voitolla ja yhdellä tappiolla.
Naisten Kansallisliigassa VIFK ja PK-35 Vantaa pelasivat 1–1-tasapelin, kun taas HJK voitti HPS:n selvästi 4–0. VIFK:n maalin teki Grönberg Minea ja PK-35:n Ek Inga. HJK:n Kiviranta Milja teki…
Naisten Kansallisliigassa pelattiin useita otteluita, joissa VIFK ja PK-35 Vantaa päätyivät tasapeliin 1–1. HJK voitti HPS:n selvästi 4–0. Seuraavat ottelut pelataan 25. heinäkuuta.
Naisten Kansallisliigassa pelattiin useita otteluita, joissa Ilves ja Gnistan päätyivät tasapeliin 2–2. KuPS hävisi Åland Unitedille 1–3. Liigassa HJK johtaa sarjaa, kun…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #NaistenKansallinenLiiga, #HJK
HJK:n miesten jalkapallojoukkue voitti VPS:n 2–1 kotiottelussa. Santeri Haarala avasi maalitilinsä, mutta Simon Lindholm tasoitti pelin. Teemu Pukin rangaistuspotku varmisti HJK:lle voiton.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK
Espanja ja Argentiina kohtaavat toisensa jalkapallon maailmanmestaruusottelussa. Molemmat joukkueet ovat osoittaneet vahvaa peliä turnauksen aikana ja ovat valmiita taistelemaan voitosta. Ottelu herättää…
Jalkapallo
Englanti voitti jalkapallon miesten MM-kisojen pronssimitalin, kun se päihitti Ranskan 6–4. Brittimedia reagoi voittoon ristiriitaisin tuntein, ja monet toimittajat ihmettelivät Englannin esitystä.…
Jalkapallo
Lionel Messi on voittanut maailmanmestaruuden Argentiinan jalkapallomaajoukkueen kanssa. Tämä voitto on ollut merkittävä hetki hänen urallaan, joka on ollut täynnä saavutuksia ja…
Jalkapallo
Wrexham voitti Manchester Unitedin harjoitusottelussa Helsingissä 1–0. Ottelun ainoan maalin teki Sam Smith, joka on aiemmin kärsinyt loukkaantumisista. Manchester Unitedin manageri ei…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.