Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Petteri Orpo ilmoitti, että hallitus ei enää edistä Garden Helsingin valtiontukea. Pääministeri Petteri Orpo on pahoillaan Garden…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen alle 20-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue kärsi tappion kauden ensimmäisessä ottelussaan, kun Tshekki voitti 3–1. Aapo Katavisto teki avausmaalin, mutta Tshekki nousi voittoon toisen erän aikana. Nuoret Leijonat pelaa seuraavan ottelunsa Sveitsiä vastaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen alle 20-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue kärsi tappion kauden ensimmäisessä ottelussaan, kun Tshekki voitti 3–1. Aapo Katavisto teki avausmaalin, mutta Tshekki nousi voittoon toisen erän aikana. Nuoret Leijonat pelaa seuraavan ottelunsa Sveitsiä vastaan.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.7.2026 klo 17:59, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nuoret Leijonat hävisi kauden avausottelun • Nuoret Leijonat hävisi kauden avausottelun.
Nuoret Leijonat hävisi avausottelun
Suomen alle 20-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue hävisi ensimmäisen ottelunsa kaudella. Tshekki voitti pelin maalein 3–1. Aapo Katavisto teki ensimmäisen maalin, mutta Tshekki meni ohi toisen erän aikana. Seuraavaksi Nuoret Leijonat pelaa Sveitsiä vastaan.
Suomen alle 20-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue kärsi tappion kauden ensimmäisessä ottelussaan, kun Tshekki voitti 3–1. Aapo Katavisto teki avausmaalin, mutta Tshekki nousi voittoon toisen erän aikana. Nuoret Leijonat pelaa seuraavan…
Suomen alle 20-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue kärsi tappion kauden ensimmäisessä ottelussaan, kun Tshekki voitti 3–1. Aapo Katavisto teki avausmaalin, mutta Tshekki nousi tasoihin ja meni ohi toisen erän aikana. Seuraavaksi…
Jääkiekkoilija Jussi Ahokas on nimitetty AHL-seura Colorado Eaglesin päävalmentajaksi. Ahokas on aiemmin valmentanut menestyksekkäästi Suomen nuorten maajoukkueita ja Liigassa. Eagles on NHL-seura…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Tarmo Reunanen, TPS:n entinen kapteeni, siirtyy ulkomaille jääkiekkourallaan. Seura vahvisti siirron, vaikka Reunasen sopimus olisi kattanut vielä ensi kauden. TPS:n urheilujohtaja kiitti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
HIFK:n kannattajaryhmät ovat päättäneet boikotoida tulevaa derbyottelua Jokereita vastaan. Syynä on liian pieni lippukiintiö ja korkea lippuhinta. Kannattajat kehottavat muitakin HIFK:n faneja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Linus Weissbach on ensimmäinen ruotsalaispelaaja, joka siirtyy suoraan SHL:stä KHL:ään Venäjän hyökkäyssodan jälkeen. Weissbach puolustaa päätöstään ja kertoo, että kiinnostus KHL:ää kohtaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Toronto Maple Leafs on irtisanonut jääkiekkoikoni Hayley Wickenheiserin, joka työskenteli organisaatiossa vuodesta 2018. Wickenheiser oli viimeiset neljä vuotta apulais-GM, mutta hänen odotuksensa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
17-vuotias hyökkääjä Oliver Suvanto on allekirjoittanut kolmivuotisen NHL-sopimuksen Washington Capitalsin kanssa. Suvanto varattiin kesäkuun NHL Draftissa ensimmäisellä kierroksella ja hän pelasi viime…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.